CJA Hulskamp
MY LR Blue
Soms ben een van de eerste en soms duurt het gewoon wat langer. Onze Tesla’s staan nog op 32.4Ik denk dat het komt door mijn brakke WIFI.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Soms ben een van de eerste en soms duurt het gewoon wat langer. Onze Tesla’s staan nog op 32.4Ik denk dat het komt door mijn brakke WIFI.
Verzekering was snel geregeld bij de ANWB. 660 euro per jaar, dat viel mij reuze mee, .
Ik denk dat Cherokee hem particulier heeft verzekerd.Dat is raar zeg, de ANWB was ik erg lang bij verzekerd (met 28 schade vrije jaren) en die wilde niet mijn Tesla verzekeren.
Bij mij duurde dat precies een week na inruil/aflevering. Ruilde wel een Tesla in, maar dat zou niet uit moeten maken lijkt me.Wacht nu nog op de betaling van de inruilauto. Geen idee hoelang dat gaat duren.
€ 660,-- per jaar is zeer scherp. Mocht je toch verzekerd willen worden tegen diefstal: Het is wel degelijk mogelijk om een (SCM goedgekeurd) beveiligingssysteem in een Tesla model S in te bouwen. Dat verhaal dat een beveiligingssysteem (technisch) niet zou kunnen in een Tesla is achterhaald, maar de verzekeringsmaatschappijen leren blijkbaar maar heeel langzaam. Zie voor mijn ervaring #1994dan moest er een voertuigvolgsysteem worden ingebouwd wat niet bestaat, dat risico moet ik maar nemen lijkt mij, auto is goed beveiligd met een pincode.
Is bij mij meteen berekend met de eindfactuur.Bij mij duurde dat precies een week na inruil/aflevering. Ruilde wel een Tesla in, maar dat zou niet uit moeten maken lijkt me.
Ja veel logischer. Maar misschien vertrouwde ze mij niet dat mijn inruil Tesla inderdaad er nog zo mooi zou uitzien als bij het opmaken van de afkoop regeling.Is bij mij meteen berekend met de eindfactuur.
Ik vond het inruilvoorstel van Tesla zo bedroevend laag dat ik mijn auto zelf verkocht heb. Heb nu 33% meer gekregen voor de auto dan bij inruil. Zelfs wijverkopenautos.nl zou meer hebben opgeleverd dan het bod van Tesla.Bij mij duurde dat precies een week na inruil/aflevering. Ruilde wel een Tesla in, maar dat zou niet uit moeten maken lijkt me.
Bij mij was het andersom: Tesla gaf 13% meer dan mijn hoogste bod (inclusief wijverkopenautos.nl). Dus het zegt dus niet altijd wat.Ik vond het inruilvoorstel van Tesla zo bedroevend laag dat ik mijn auto zelf verkocht heb. Heb nu 33% meer gekregen voor de auto dan bij inruil. Zelfs wijverkopenautos.nl zou meer hebben opgeleverd dan het bod van Tesla.
Het probleem is niet het eigendom, want dat is één entiteit als ZZP-er. Het probleem zit hem vaak in het zakelijke gebruik van de auto. Daarover zijn al vele discussies gevoerd (dus die zullen we hier maar niet herhalen). Sommige verzekeraars vinden dat een auto zakelijk gebruikt wordt als die op de balans staat van je eenmanszaak en vinden daarom dat je een zakelijke verzekering moet nemen.de tesla verzekering staat op naam van mijn vrouw, de auto op mijn privénaam, dat kan bij een eenmanszaak. Ik duik nog even in het verhaal van de goedgekeurde beveiligingssystemen.
Met je Tesla account neem ik je auto zo mee. Via de app ontgrendel ik de auto en schakel ik sleutelloos rijden in. De PIN-code kun je omzeilen door in te loggen met datzelfde Tesla account. Die PIN-code is dus leuk voor als iemand je sleutel ontfutselt (of kan simuleren), maar waterdicht is het allemaal niet....dat risico moet ik maar nemen lijkt mij, auto is goed beveiligd met een pincode.
Ik moet zeggen dat ik mijn voorstel wel erg snel binnen had en had de indruk dat ze er ook niet zo op zaten te wachten. Particulier verkopen levert meestal meer op, maar is ook net wat meer gedoe (was er in totaal zeker zo'n 4 uur mee kwijt) en oppassen met betaling, diefstal, ...Bij mij was het andersom: Tesla gaf 13% meer dan mijn hoogste bod (inclusief wijverkopenautos.nl). Dus het zegt dus niet altijd wat.
Vreemd... Ik zit nog steeds op 2018.34.1 3dd33072. Zou toch verwachten dat die automatisch updatet?
Veel verzekeringen hebben in de acceptatie criteria staan dat de auto niet op de balans mag staan en pleeg je nu waarschijnlijk fraude.de auto op mijn privénaam, dat kan bij een eenmanszaak
de tesla verzekering staat op naam van mijn vrouw, de auto op mijn privénaam, dat kan bij een eenmanszaak. Ik duik nog even in het verhaal van de goedgekeurde beveiligingssystemen.
Nou, de ANWB maakt het niet uit of de auto op naam van de man of de vrouw staat. Het is een van de weinige verzekeraars die dit doen. Zelf bij een onverhoopte echtscheiding delen ze de schadevrije jaren op. Ik ben een keer veel treden gezakt na een zware botsing (Saab, mij markeerde dus niets). Vanaf dat moment liepen de verzekeringen op naam van mijn vrouw. Ik heb zelf 3 auto's op mijn naam staan en mijn vrouw geen enkele, maar alle verzekeringen staan op haar naam. De Tesla staat wel op de balans maar ik rij er nagenoeg niet zakelijk mee, ik ga naar klanten op de fiets of met een 20 jaar oude gezinsauto. Woon werkverkeer is overigens ook privé gebruik. Met andere woorden de verzekeraar merkt de auto aan als privé. Wel schrik ik van de opmerking dat het kinderlijk eenvoudig is om de Tesla te stelen. Zou een mechanisch stuurslot een oplossing kunnen zijn? Had ik vroeger ook in mijn lelijke eend, werkte perfect, in de binnenstad nooit een deur op slot hoeven doen.Als de verzekering op de naam van je vrouw staat dan kan je hem toch ook niet in je eenmanszaak vermelden/opgeven?
Dan wordt het volgens mij nog een duurdere verzekering dan wanneer je hem op je eigen naam zet en in je bedrijf doet.
Of zie ik het niet goed?
De Tesla staat wel op de balans maar ik rij er nagenoeg niet zakelijk mee, ik ga naar klanten op de fiets of met een 20 jaar oude gezinsauto. Woon werkverkeer is overigens ook privé gebruik. Met andere woorden de verzekeraar merkt de auto aan als privé.
Ruim een week van te voren. Zonder kenteken is het wat lastig om je verzekering te regelen.
Ik zou even contact opnemen met je DS!