Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aflevering Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb vandaag de MS opgehaald in Tilburg. Vandaag werden er 14 auto's afgeleverd. Ik was om 9:30 aan de beurt, behalve ik was er nog iemand om 9:30. Heerlijk rustig dus en een 1-op-1 aflevering. Heel anders dan de 100+ auto's eind Q3 :)

Het ging allemaal zeer soepel. Ik had niet veel vragen. Er zaten nog 3 stickertjes, voor de rest was alles prima.

De auto rijdt heerlijk. Ook even naar een SuC gereden om te kijken hoe dat gaat. Ik kon niet zien hoe snel er geladen werd. Zal wel aan mij liggen. Vannacht een update draaien (heb nu nog 2018.26). Zal nog wel geen v9 zijn...
 
Vandaag mijn nieuwe Tesla MX 100D Multicolor red opgehaald. Leek wel de enige te zijn. Ben netjes ontvangen en zag de auto achterin nog gepoetst worden (was beetje vroeg zelf). Uiteindelijk is de auto naar voren gereden en onder een doekje geplaatst.

Door een aardige kerel naar de auto gebracht, uitleg gekregen en zelf even rond de auto gelopen. Deur is ietsjes slecht uitgelijnt bij grepen en daarbij ook een kiertje bij bij de rand. Verder weinig issues ontdekt. Was voor me gevoel snel weer buiten.

Alleen jammer dat de auto nog niet half volgeladen was. Boden wel aan om hem achteraan aan de lader te hangen op het terrein. Toch besloten zelf maar naar een supercharger te rijden zodat ik beetje ervaring op kan doen.

Eerste ervaring met de bolide is positief. Heerlijk rustig, maar moet wel wennen aan het pedaal. Laden ging ook vlotjes... moest helaas wel opnieuw instappen om de auto dichter bij de paal te zetten :oops:

Eerste 100km er al op en super blij!

CE1F9245-8BFD-45EF-B7EE-8EA8477B6648.jpeg
 
Vandaag mijn nieuwe Tesla MX 100D Multicolor red opgehaald. Leek wel de enige te zijn. Ben netjes ontvangen en zag de auto achterin nog gepoetst worden (was beetje vroeg zelf). Uiteindelijk is de auto naar voren gereden en onder een doekje geplaatst.

Door een aardige kerel naar de auto gebracht, uitleg gekregen en zelf even rond de auto gelopen. Deur is ietsjes slecht uitgelijnt bij grepen en daarbij ook een kiertje bij bij de rand. Verder weinig issues ontdekt. Was voor me gevoel snel weer buiten.

Alleen jammer dat de auto nog niet half volgeladen was. Boden wel aan om hem achteraan aan de lader te hangen op het terrein. Toch besloten zelf maar naar een supercharger te rijden zodat ik beetje ervaring op kan doen.

Eerste ervaring met de bolide is positief. Heerlijk rustig, maar moet wel wennen aan het pedaal. Laden ging ook vlotjes... moest helaas wel opnieuw instappen om de auto dichter bij de paal te zetten :oops:

Eerste 100km er al op en super blij!

View attachment 341928
Die rode kleur staat de Model X erg goed!
 
Vandaag mijn nieuwe Tesla MX 100D Multicolor red opgehaald. Leek wel de enige te zijn. Ben netjes ontvangen en zag de auto achterin nog gepoetst worden (was beetje vroeg zelf). Uiteindelijk is de auto naar voren gereden en onder een doekje geplaatst.

Door een aardige kerel naar de auto gebracht, uitleg gekregen en zelf even rond de auto gelopen. Deur is ietsjes slecht uitgelijnt bij grepen en daarbij ook een kiertje bij bij de rand. Verder weinig issues ontdekt. Was voor me gevoel snel weer buiten.

Alleen jammer dat de auto nog niet half volgeladen was. Boden wel aan om hem achteraan aan de lader te hangen op het terrein. Toch besloten zelf maar naar een supercharger te rijden zodat ik beetje ervaring op kan doen.

Eerste ervaring met de bolide is positief. Heerlijk rustig, maar moet wel wennen aan het pedaal. Laden ging ook vlotjes... moest helaas wel opnieuw instappen om de auto dichter bij de paal te zetten :oops:

Eerste 100km er al op en super blij!

View attachment 341928
De mooiste kleur voor een X
 
  • Like
Reactions: julianNLx
Vandaag mijn MX opgehaald in Hasselt.
Men heeft ruim de tijd genomen voor een volledige uitleg en aansluitend meteen winterbanden geplaatst.
Liep allemaal prima!
Het is onmogelijk om alles zo snel te kennen dus het zal nog ff duren voor ik alles blindelings weet zitten.
Nu nog sneeuwkettingen en extra kabels aanschaffen zodat ik klaar ben voor de eerste wintertrip.
 
  • Like
Reactions: job-lek and wooter