Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Aftellen....

This site may earn commission on affiliate links.
Kunnen de vooroordelen over Chinese restaurants achterwege worden gelaten... de laatste sluitingen door de NVWA zijn al meer dan 20 jaar geleden.
Het is nogal een Chinese aanpak. Veel bling-bling, maar waar is de inhoud? Een Chinees restaurant ziet er aan de buitenkant meestal ook wel indrukwekkend uit, maar kijk vooral niet in de keuken... En dat is waar dit waar FF wel anders is. Het platform dat ze ontwikkelen ("VPA", Variable Platform Architecture) ziet er wel interessant uit. Maar goed, of je nou op CES een auto moet presenteren die er in jaren niet komt, en een doelgroep van 10 personen heeft - ik vind het niet handig. Cultuurdingetje?
 
Hoop stemmingmakerij die Zero1 body one-seater.

Waar het uiteindelijk om gaat is hetgeen je op 1:10 in dit filmpje ziet: FFZERO1 Concept - YouTube
Die bliksemschicht van een SUV-achtige auto is hetgeen ze op de markt gaan brengen.

Dit, maar waar zien we dat dat het gaat worden?

Schermafbeelding 2016-01-05 om 14.13.29.png
 
Mooi hoor al die plaatjes.
Maak me wakker als ik straks een auto in een showroom in Eindhoven kan bewonderen en bestellen, zoals ik in 2013 een Tesla heb gekocht. Wat, is dat alweer zo lang geleden? ;-). Ik had in diezelfde showroom overigens ook een paar jaar eerder een Roadster kunnen bestellen die zijn tijd nu in 2016 ook nog steeds ver vooruit is...