Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Autopilot als echte cruiscontrol, en weer niet ...

Huub35

Member
Jan 2, 2020
40
35
Netherlands
Hallo,

na mijn voorlaatste update (ik meen naar 2020.16.1 deed mijn autopilot wat ik altijd al wilde. Bij 1x pookje omlaag gewoon de snelheid vasthouden, niets accelereren tot locale Max snelheid.

Dit zowel boven als onder de toegestane Max snelheid. Met een 2019 M3 LR.

ik zeer blij, tot mijn update gisteren naar 2020.16.3, nu is het weer het oude gedrag, helaas.

heeft iemand anders dit ook gemerkt?

Huub

zezke

Member
Mar 2, 2019
75
19
Ghent
Ik kan niet zeggen dat ik ooit al een verschil heb opgemerkt in cruise control gedrag over de updates heen. Als je minder rijdt dan de maximumsnelheid wordt je maximumsnelheid + ingestelde marge ingesteld, indien meer je huidige snelheid.

DutchTM3

Active Member
Dec 10, 2018
2,345
854
Utrecht
Hallo,

na mijn voorlaatste update (ik meen naar 2020.16.1 deed mijn autopilot wat ik altijd al wilde. Bij 1x pookje omlaag gewoon de snelheid vasthouden, niets accelereren tot locale Max snelheid.

Dit zowel boven als onder de toegestane Max snelheid. Met een 2019 M3 LR.

ik zeer blij, tot mijn update gisteren naar 2020.16.3, nu is het weer het oude gedrag, helaas.

heeft iemand anders dit ook gemerkt?

Huub
Soms komen versies iets te snel achter elkaar om de verschillen te kunnen vinden / ervaren :rolleyes:

upload_2020-6-17_8-38-29.png

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC