Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Autopilot

This site may earn commission on affiliate links.
:biggrin::biggrin::biggrin:


verder leuke post overigens, Thx !


En er is ook nog een 'Jaloers' fase.
Dat is de toestand waarin je je bevindt voordat je een proefrit neemt.
Meteen gevolgd door de 'Verkocht' fase.

Dank voor compliment :wink:.
Overigens met een serieuze kwinkslag bedoeld.
Ik hoor onder andere op BNR en lees op verschillende media zovaak mensen die in verschillende fasen van bewustwording zitten ten aanzien van AP dat ik bijna (en oprecht zonder aanmatigend te willen zijn) eenieder die vragen krijgt over AP willen aanraden eerst de vragende partij bewust te maken van de fase waarin die zich bevindt.

Ja sorry mijn dochter "studeert" communicatie in Leiden en woont in een huis met 25 meiden en een poes. En ze krijgt mediatraining. Vandaar.
 
Ik merk wel dat de AP moeite heeft met het slechte weer in het donker. Gisteravond rond 19.00 richting Amsterdam gereden, bijna alleen maar snelweg (A9) en vrijwel nergens de AP kunnen activeren. Vanochtend op bepaalde stukken weer: hij lijkt de strepen wel niet goed te kunnen zien. Begrijpelijk: in de regen zie ik zelf ook bijna niet, alleen ik weet waar ze 'horen' te liggen dus ik kan wel rijden.

Op die momenten merk ik pas hoe afhankelijk ik al van AP geworden ben: ik wil niet meer zelf sturen!
 
Afgelopen zaterdag met 4 grote pubers voor een hockey wedstrijd van Voorburg naar Arnhem gereden.
Heeft u de update al gehad? Ja kijk maar! Vervolgens hele weg A12 fluitend heen en weer op AP gereden.
"Hèhè heb ik eindelijk een onderwerp voor mijn profielwerkstuk". Ook weer geregeld. Tesla AP als onderwerp voor VWO eindexamen.
Nu nog hopen dat het onderwijsgilde het op zijn merites kan waarderen.
 
bij ons zeggen ze, 25 poezen en een kat:smile:

LOL

- - - Updated - - -

Ik merk wel dat de AP moeite heeft met het slechte weer in het donker. Gisteravond rond 19.00 richting Amsterdam gereden, bijna alleen maar snelweg (A9) en vrijwel nergens de AP kunnen activeren. Vanochtend op bepaalde stukken weer: hij lijkt de strepen wel niet goed te kunnen zien. Begrijpelijk: in de regen zie ik zelf ook bijna niet, alleen ik weet waar ze 'horen' te liggen dus ik kan wel rijden.

Op die momenten merk ik pas hoe afhankelijk ik al van AP geworden ben: ik wil niet meer zelf sturen!

Zie je Dirk, wij kopen volgend jaar een S of X met Autopilot 2.0-sensoren en rijden autonoom van oprit tot oprit. Laat ze dan maar sukkelen in hun antieke bakken :wink:
 
Zie je Dirk, wij kopen volgend jaar een S of X met Autopilot 2.0-sensoren en rijden autonoom van oprit tot oprit. Laat ze dan maar sukkelen in hun antieke bakken :wink:

Je hoeft niet te wachten op 2.0 sensoren. Koop maar gewoon nu een nieuwe. Wachten is een waste of time....

De huidige S en X modellen zijn voldoende equipped. Software update om met Differential GPS om te kunnen gaan en voilá. 10 cm nauwkeurigheid. En ja het bestaat al. Ook in avionics (luchtvaart) en maritieme sector (o.a. AIS).

https://en.wikipedia.org/wiki/Differential_GPS
 
Je hoeft niet te wachten op 2.0 sensoren. Koop maar gewoon nu een nieuwe. Wachten is een waste of time....

De huidige S en X modellen zijn voldoende equipped. Software update om met Differential GPS om te kunnen gaan en voilá. 10 cm nauwkeurigheid. En ja het bestaat al. Ook in avionics (luchtvaart) en maritieme sector (o.a. AIS).

https://en.wikipedia.org/wiki/Differential_GPS

Gelet op de "zelfmoordpogingen" :wink: van de huidige AP op rijks- of kleinere wegen en het flippen bij regenweer?

Ik vraag me trouwens af waarom de Tesla de enige autonome auto is die geen Lidar nodig heeft om autonoom te kunnen rijden? Kent iemand hier iets meer van?
 
Afgelopen zaterdag met 4 grote pubers voor een hockey wedstrijd van Voorburg naar Arnhem gereden.
Heeft u de update al gehad? Ja kijk maar! Vervolgens hele weg A12 fluitend heen en weer op AP gereden.
"Hèhè heb ik eindelijk een onderwerp voor mijn profielwerkstuk". Ook weer geregeld. Tesla AP als onderwerp voor VWO eindexamen.
Nu nog hopen dat het onderwijsgilde het op zijn merites kan waarderen.

Wel met 2-4 verloren zie ik. Dat is jammer.
 
:cursing: Yeah rub it in...
Wel een ideale team auto die Tesla. Zweetspullen lekker in de frunk. En met twee handen zwaaien naar andere team auto's. :smile:
Als dat ding van mij geleverd is worden de team-taxi diensten ook leuker.

Ik hoop echt dat jullie het na de winterstop beter gaan doen. Da's niet alleen beter voor jullie maar ook voor het district.