arnoutvdvorst
Member
Gedeeltelijk eens, echter geeft Tesla aan dat ze focussen op veiligheid. Wat ik merk is dat er nog voldoende situaties zijn die ik niet veilig acht, laat staan dan het vrijgeven van meer features.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Interessant, men gaat op de achtergrond gewoon verder.
Tesla’s fleet has accumulated over 1.2 billion miles on Autopilot and even more in ‘shadow mode’, report says
Gedeeltelijk eens, echter geeft Tesla aan dat ze focussen op veiligheid. Wat ik merk is dat er nog voldoende situaties zijn die ik niet veilig acht, laat staan dan het vrijgeven van meer features.
Volgens dit plaatje moet de AP2 dus op het ervaringsniveau zijn van het 1e kwartaal 2017 van de AP 1.
Volgend jaar deze tijd moet de AP2 in de buurt van de AP1 zitten en wellicht met alle M3 erbij nog verder.
Misschien kunnen anderen je wel overtuigen, voordat je door de feiten wordt weersproken en we daar in het schade-draadje over moeten lezen.
Ik geef het op. Als zelfs Tesla zelf waarschuwt voor het niet herkennen van stationaire objecten in de rijrichting en jij beweert anders, dan houdt het gewoon op. Lees hooguit nog even over het fatale ongeluk met de Model X in Maart van dit jaar (Mountain View, CA). TL;DR: De bestuurder zat niet op te letten en de auto knalde op een duidelijk zichtbare barriere van beton.
Idem bij mij: stopt gewoon voor stilstaande auto.
Ik ben gewoon gestraft door mijn auto
Lukt soms wel en soms niet. Waar dit vanaf hangt durf ik niet te zeggen. Ik blijf het toch steeds proberen..Ben nog een beetje een nieuwe rijder, heb net de 3000KM gepasseerd.
Ben we super blij met de autopilot.
Had pas recent door dat als ik met 80 een scherpe bocht nader dat de auto ook langzamer gaat rijden om de bocht veilig door te komen. Had ik niet verwacht en ben er erg blij mee!
Maar een vraag over "lane-change". Rijbaantje wisselen. Is het anderen ook opgevallen dat als je in een bocht zit dat de auto niet van baan wil veranderen?
En in NL hebben we op de snelwegen lijnen die meer blokken zijn dan lijnen als ze een scheiding aangeven tussen banen een afrit of een splitsing van A wegen aangeven.
Ik heb de auto nog niet kunnen overtuigen baantje te veranderen als er die vierkante blokken zijn. Wat betekend dat ik nooit een afrit kan nemen.
Is dat hetzelfde met anderen hun ervaring?
Ik realiseerde me kort erna een patroon. Het alarm en remmen kwam net voor een viaduct.
...‘phantom breaking’ ,,,
Lukt soms wel en soms niet. Waar dit vanaf hangt durf ik niet te zeggen. Ik blijf het toch steeds proberen..