Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Autopilot

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij is stand 1 ook voldoende om er nog een auto tussen te laten. Apart dat dit per Tesla zo verschillend is.
Filerijden stop-and-go gaat soepel, geen abrupte acties. AP2. v17.11.10.
Ja bij mij eveneens: ik vind op stand 1 de afstand nog te groot (ik denk de "veilige" 2 seconden regel) en schieten nog steeds veel auto's tussendoor waardoor mijn MX weer harder moet afremmen, groter gat laat vallen, etc. :-( Ik zit op 17.14.23:
upload_2017-5-9_5-11-14.png
 
Ben je zeker dat ie failed is? Kwam deze melding op je scherm?
Er zijn ook updates die geen extra info geven en die enkel minor modificaties zijn… . ;)
Wat kreeg je als status bericht op je telefoon?

Telefoon zei ook Failed. Ik heb ondertussen ook contact gehad met SeC en engineer heeft logging geanalyseerd. Er is één stukje gefaald bij de update (iets met de lader), maar de rest van de update is wel gelukt en daarom staat de juiste versie op het scherm.
Ik krijg nu wel constant foutmeldingen in de logging dat de stekker niet goed inzit maar daar zie ik niks van in de auto.
Dit probleem is dus uitgeklaard...
 
Last edited:
Check even of er geen vocht voor de camera zit. (door de voorruit naar de camera kijken)

Ik heb hetzelfde probleem al sinds 17/4, al verschillende malen met support gebeld en SeC. Logging is al paar keer onderzocht en het zou een bug in de firmware zijn, die in de volgende release zou moeten opgelost zijn.
De versie die ik vorig weekend gekregen heb, heeft het probleem niet opgelost...
 
Telefoon zei ook Failed. Ik heb ondertussen ook contact gehad met SeC en engineer heeft logging geanalyseerd. Er is één stukje gefaald bij de update (iets met de lader), maar de rest van de update is wel gelukt en daarom staat de juiste versie op het scherm.
Ik krijg nu wel constant foutmeldingen in de logging dat de stekker niet goed inzit maar daar zie ik niks van in de auto.
Dit probleem is dus uitgeklaard...

Ik vermoed dat de update door Tesla opnieuw gepushed zal worden.
 
Ik heb sinds vandaag geen AP meer.... geen TACC, geen AP.
Zie geen enkele lijn meer op het middenscherm, enkel de sensors die af en toe oplichten...
Heeft iemand dit ook ????

Bij mij lijkt het probleem opgelost na de update die ik gisteravond ontvangen heb (v17.17.4). Hopelijk lost dat bij jou het probleem ook op...
Ze hebben me woensdag van Tesla Support speciaal opgebeld om me te vertellen dat die update er zat aan te komen en dat ik mijn wagen zeker aan een WIFI moest hangen de volgende dagen.
 
Heb geen update gehad, maar vandaag werkte AP op de dagelijkse route veel beter dan voorheen op de lokale wegen.

Normaal zijn er vaste punten waar ik moet overnemen, vandaag kon AP die allemaal. Eerste keer dat ik een verschil echt merk.
 
Goed nieuws! Jammer dat de regensensor er nog niet bij zit. Die mis ik. Zeker omdat de Classic S die al had.

Ik vraag me ook al maanden af wat er zo moeilijk aan is om de code voor die regensensor te programmeren, wordt het een AI gestuurde, crowdsourced, 8 camera TeslaVision regendetectiesysteem met elke druppel realtime in beeld op je display ?
 
  • Funny
Reactions: sweep and CO2CLEAN