TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Bandencentrale in de buurt van Zaventem

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by selsrog, Jul 17, 2014.

1. selsrog

selsrog Member

Even een vraagje voor het Tesla Familie clustertje in de buurt van Zaventem.

Doen jullie een bandenrotatie om de x kilometer (8.000?)?
    Indien ja, bij het SC of een bandencentrale?
    Indien het laatste, de welke, want er zijn er hier een heleboel in de buurt.

Zelfde vraag voor winterbanden, reeds ervaringen met bandencentrales in de buurt?

2. JoeNe

JoeNe EU P 1662

Ik heb mijn wintervelgen + banden besteld bij Crauwels in Begijnendijk. Dus niet in de buurt van Zaventem.

Wel heel tevreden van. De vorige rotatie viel samen met bandenwissel (winter -> zomerband). En dinsdag op onderhoud, dus dan zal de volgende ook wel gebeuren.
    En wissel van zomer naar winterbanden doe ik zelf, want ze staan op eigen velgen.

3. leysfi

leysfi Member

Als ik het goed gelezen heb, doe je op een P85+ model liever geen rotatie.

En ik denk dat ik voor mijn winterbanden maar eens te rade zal gaan bij het SC, want toen ik het over 21" winterbanden had bij bandencentrale Vulco in Kortenberg, hoorden ze het in Keulen donderen...

4. bpsmits

bpsmits Member

In NL kreeg ik van het service center te horen dat zij de bandenrotatie doen.
    Toen ze naar het slijtverloop op de banden keken adviseerden ze me echter dat rotatie niet nodig was.

5. Hans Noordsij

Hans Noordsij Active Member

Dat was bij mij ook. Uiteindelijk zijn ze gewisseld bij bijna 18 k kilometers.

Share This Page