Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Voor de eerste keer bij de SuC. De navigatie stuurt je de verkeerde kant op. Daarnaast ging ik bijna dood. Liet de sleutels in de auto liggen en toen ik ging opladen sloot alles af. Ook na het beëindigen van de sessie bleef alles potdicht. Gelukkig had ik de telefoon in mijn handen en de app geïnstalleerd. Poeh.
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Tozz and MarcelMaas
Voor de eerste keer bij de SuC. De navigatie stuurt je de verkeerde kant op. Daarnaast ging ik bijna dood. Liet de sleutels in de auto liggen en toen ik ging opladen sloot alles af. Ook na het beëindigen van de sessie bleef alles potdicht. Gelukkig had ik de telefoon in mijn handen en de app geïnstalleerd. Poeh.
Een belletje naar SeC en je auto wordt op afstand geopend hoor...geen stress :)
 
  • Informative
Reactions: MarcelS
Kent iemand de WiFi-specs van een mX 100d die net van de band gerold is? Ik vind die nergens, tenzij in posts uit 2016, dus mogelijk verouderd...
Vandaag een extra Access point (outdoor) gekocht, en meteen al moeten vaststellen dat zonder duidelijke WiFi specs menig gebruiker in de *sugar* kan komen. MX wil niet connecteren op kanaal 13, op kanaal 1 lukt het wel. Laat Tesla de rest nu maar gewoon in specs zetten, dan moet ik niet alles testen ...
 
odo1217.jpg

Geweldige naam heeft je auto Tozz!
 
Als ik 's avonds uitstap heb ik Radio 4 op DAB aanstaan. Als 's ochtend instap luister ik plots naar een compleet andere zender (die mijn delicaat ochtendritme verstoord) , soms op DAB, soms op FM. Dat gebeurt ieder dag. Wat te doen ?
Ik verlang nu terug naar de dagen van mijn oude Philips autoradio met de 6 voorkeuze zenders.

Schermafbeelding 2018-05-18 om 08.22.27.png
 
  • Funny
Reactions: FrankNL