You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik moest even nadenken. Maar ik weet nu wat het is.Ander beginnersvraagje. Het scherm heeft aan dat het klimaatdeel ook gekoppeld kan worden aan je profiel. Mijn vrouw moet het altijd warmer hebben. Altijd. Toch lukt het me niet...
Thnx. Moet sowieso nog even in het boekje duiken omdat ik het gevoel heb dat je ook de easy entry kunt instellen. Luxeprobleem...Ik moest even nadenken. Maar ik weet nu wat het is.
Volgens mij wordt in de 'easy entry' de climate niet opgeslagen. Of de easy entry gaat er nu anders mee om dan voorheen (waar de truuk was om zelf een parkeer profiel te maken)
Dus het driverprofiel zal goed staan. Maar deze wordt pas geselecteerd als de sleutel koppeling is gemaakt, dus pas als je bij de auto staat.
De auto zal de setting van easy enty gebruiken, deze setting komt dus van de laatste gebruikte driver profile.
Helaas. Hij pakt gewoon het toestel die het eerste wordt gezien. Wel irritant. Gebeurt me regelmatig dat de telefoon van mijn vrouw is gekoppeld terwijl ik in de auto wordt gebeld.
In het scherm duiken bedoel je? Is trouwens prima tijdverdrijf wanneer je aan een Suc hangt!Thnx. Moet sowieso nog even in het boekje duiken omdat ik het gevoel heb dat je ook de easy entry kunt instellen. Luxeprobleem...
Nee want die is gekoppeld aan je telefoon.Dit impliceert ook dat wanneer iemand anders in de auto rijdt, deze mijn agenda kan inzien?
Ik liet gisteren aan mijn collega's vol trots de Tesla zien en kreeg de trunk ook niet dicht met de sleutel. Sta je daar...Iemand al eens meegemaakt?:
Gisteravond laat, ik wilde de MS aan de laadkabel hangen op de oprit. Trunk open met sleutel. Bij sluiten piept 'ie 3x en gaat vervolgens niet dicht. Met knop op klep, zelfde resultaat, via scherm idem. Van alles geprobeerd, alle deuren (fysiek) open en dicht, schermreset, handmatig sluiten, proberen te rijden (lukt dus niet met open trunk). Uiteindelijk (wilde eigenlijk gaan slapen, was bijna middernacht) Tesla Support gebeld. Meteen iemand aan de lijn, PowerOff geprobeerd (hierbij worden mogelijk alle sloten gereset), geen resultaat. Uiteindelijk de klep wederom handmatig proberen te sluiten, nu echter met bediening van sleutel, en dit lukte! Hierna werkte alles feilloos.
Blijkbaar moet de auto weten dat de klep gaat sluiten (door bediening sleutel) en dan 'pakt 'ie wel' bij handmatig sluiten.
Er zou toch nog een datalog gemaakt worden om te bekijken of het een sensor issue geweest is (omdat het een nieuwe auto betreft).
Tesla Support bood nog excuses aan voor het ongemak, toch netjes.
Kent iemand de WiFi-specs van een mX 100d die net van de band gerold is? Ik vind die nergens, tenzij in posts uit 2016, dus mogelijk verouderd...Ik heb 'WiFi all over my place', zelfs achterin in de tuin voor mijn kippen-project (www.TMCO.BE/chicken), maar nu moet het toch lukken dat net op de plaats waar mijn koets staat, er een WiFi-vacuum is... Hup naar de IT-boer om een bijkomend routertje ...!
Nee want die is gekoppeld aan je telefoon.
Ok. Klopt dat je moet koppelen in de app maar kreeg gisteren de melding dat geen calendardata beschikbaar waren omdat de telefoon niet verbonden was. Die lag binnen.Jawel, want het is de Tesla App die de Agenda data sync'ed met de auto. Daar hoeft de telefoon niet voor in de auto te zitten.
Bovendien is de data gecached in de auto.
Ok. Klopt dat je moet koppelen in de app maar kreeg gisteren de melding dat geen calendardata beschikbaar waren omdat de telefoon niet verbonden was. Die lag binnen.
Het is soms ook trial and error.Mjah, die melding kreeg ik gister ook in de auto, maar toen had ik de telefoon gewoon mee.
Maar jij hebt waarschijnlijk toch gelijk! Ik dacht dat het over Internet ging, maar mogelijk toch over Bluetooth nu ik er wat meer over Google. Bluetooth CTN profile heeft ook mogelijkheid om locatiedata toe te voegen.
Nevertheless, de auto onthoudt wel oude agenda items als de telefoon niet in bereik is. Om dat te voorkomen kun je de auto in Valet mode zetten.
Off topic Tozz. Hoeveel km heb je op de teller?? Ik 367 pas.Dat is netjes. 50 kWh / 245 km = 204 Wh/km.
Dat is lager dan mijn gemiddelde van +/- 220