Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik 's avonds uitstap heb ik Radio 4 op DAB aanstaan. Als 's ochtend instap luister ik plots naar een compleet andere zender (die mijn delicaat ochtendritme verstoord) , soms op DAB, soms op FM. Dat gebeurt ieder dag. Wat te doen ?
View attachment 301971
Bij mijn Model X werkt DAB+ eigenlijk voorbeeldig; het door jou geschetste probleem ken ik dan ook niet.
O.T. Misschien moet ik Tesla vragen het als feature toe te voegen voor als Hans van den Boom weer eens De Klassieken presenteert ;-)
 
Als ik 's avonds uitstap heb ik Radio 4 op DAB aanstaan. Als 's ochtend instap luister ik plots naar een compleet andere zender (die mijn delicaat ochtendritme verstoord) , soms op DAB, soms op FM. Dat gebeurt ieder dag. Wat te doen ?
Ik verlang nu terug naar de dagen van mijn oude Philips autoradio met de 6 voorkeuze zenders.

View attachment 301971
Gewoon een stukje uit het dashboard zagen en inbouwen! Met wat blauwe klemmetjes aansluiten.......:D
 
  • Funny
Reactions: Exiteer
Kan het zijn dat wanneer je met Autosteer rijdt (op een N-weg, waar het eigenlijk (nog?) niet voor bedoeld is de auto de snelheid aanpast aan omstandigheden? Bv paar keer opgevallen dat dit voor een bocht gebeurde met de melding in het scherm “Autosteer limited speed” of iets in die geest.
Ja. De maximum snelheid van een weg wordt automatisch overgenomen door AP. Erg handig op N wegen en binnen de bebouwde kom. De auto zal ook weer netjes accellereren als de snelheidsbeperking ten einde is.
 
Kan het zijn dat wanneer je met Autosteer rijdt (op een N-weg, waar het eigenlijk (nog?) niet voor bedoeld is de auto de snelheid aanpast aan omstandigheden? Bv paar keer opgevallen dat dit voor een bocht gebeurde met de melding in het scherm “Autosteer limited speed” of iets in die geest.

Ja. De maximum snelheid van een weg wordt automatisch overgenomen door AP. Erg handig op N wegen en binnen de bebouwde kom. De auto zal ook weer netjes accellereren als de snelheidsbeperking ten einde is.

Plus: Autopilot houdt met behulp van kaart rekening met scherpe bochten en verlaagd snelheid.
 
Ik denk dat ik een issue heb: de browser werkt niet, er staat een Tesla-adres bovenaan, maar hij toont niks in het display. Herkent iemand dit issue? Mijn MX pas deze week geleverd. Versie 2018.18. Heb wel sporadisch (bij het opzetten van WiFi-connectie) kunnen surfen, maar gisterenavond dus niet meer. Noch wia WiFi, noch via LTE...
 
Dat is wat mijn vrouw gisteren gedaan heeft...

Nog een vraag. De laatste voorlopig. Kan ik het geluid van die mevrouw tijdens de routebegeleiding zachter zetten? Of uit? Ik word er redelijk gek van.
raar , bij mij is het een HOLLANDSE mannenstem , vind nergens waar ik die kan veranderen naar een vrouwenstem .
Plus ,was onlangs op reis in zuid Frankrijk en een Hollander die Franse stad of straatnamen moet uitspreken is echt een ramp -)
 
Last edited: