Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Ok. Dank je. Ik moet wel dom overkomen!:eek:
Niks is dom hier, er zitten zoveel snufjes op de Tesla, het forum is er voor vragen te beantwoorden. En je hebt je antwoord reeds ontvangen van de meester zelf o_O
Overigens leer je het meeste van je Tesla en je nieuwe Tesla vrienden vrijdag 1 juni en zaterdag 2 juni tijdens HET Tesla evenement van het jaar: de E-Rally. Je bent van harte uitgenodigd o_O
 
Ik denk dat ik een issue heb: de browser werkt niet, er staat een Tesla-adres bovenaan, maar hij toont niks in het display. Herkent iemand dit issue? Mijn MX pas deze week geleverd. Versie 2018.18. Heb wel sporadisch (bij het opzetten van WiFi-connectie) kunnen surfen, maar gisterenavond dus niet meer. Noch wia WiFi, noch via LTE...
En ja, Ctrl-Alt-Del werkt naar behoren, issue (voorlopig) solved!
 
Ik zag zojuist het luidsprekerknopje op het scherm. Beetje dom van mij.
Je bent nu echt ver genoeg door het stof gegaan ;)
En weet je wat? Ik rij nu 4,5 jaar Tesla en zojuist leer ik van Xfrank dat je de navigatiestem ook kunt uitzetten met het indrukken van het linker scrollwiel. Dat doe ik nu al 4,5 jaar op het grote scherm door 'mute' in te drukken.
Het is dus simpel zo dat wij allemaal hier bijleren :)
 
Je bent nu echt ver genoeg door het stof gegaan ;)
En weet je wat? Ik rij nu 4,5 jaar Tesla en zojuist leer ik van Xfrank dat je de navigatiestem ook kunt uitzetten met het indrukken van het linker scrollwiel. Dat doe ik nu al 4,5 jaar op het grote scherm door 'mute' in te drukken.
Het is dus simpel zo dat wij allemaal hier bijleren :)
Heel fijn dit forum! Waardeer het echt.
 
  • Like
Reactions: HansB