Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Ja dat kan, je moet dan in het controlscherm in de settings veranderen, dan bij language and units het schuifje bij energy & charging op energy zetten. Je krijgt dan in het laadscherm te zien hoeveel kwh erbij is gekomen.
 
Merk op dat deze setting verbonden is aan “een” profiel. Je kan bvb je rijdersprofiel linken aan een setting uitgedrukt in bijgeladen km, en je profiel “Easy Entry” aan een setting uitgedrukt in bijgeladen kW. Zo krijg je beiden even te zien bij het uitstappen na het laden.

Merk op dat de display op je app van je mobieltje de setting van dat moment van je auto volgt. (Dus respectievelijk +km of +kW)

PS : bij mij is de “Easy Entry” uiteraard ingesteld met stuur helemaal voorwaarts ingetrokken en opgetrokken, en de zetel maximaal verlaagd en achteruit. (Ik rijd een mX).
 
Knop quote onderaan de text waarop je antwoordt, of beter nog, stukje tekst selecteren, er verschijnt dan een popup met ‘quote’.
Zo simpel is het. Newbees moeten hier nog aan wennen, al moet ik helaas vaststellen dat ook veel oudgedienden het quoten er vaak bij laten zitten. Da's vooral lastig als een reactie zonder quote op een nieuwe pagina komt.
Wim - een roepende in de woestijn :(