zkpq
Active Member
Neen hoor, geen paniek. Is allemaal volkomen normaal. (...)
Er schuilt altijd wat Christine in een Tesla... .
Ok, dank. Ik laat haar dan maar lekker haar ding doen..
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neen hoor, geen paniek. Is allemaal volkomen normaal. (...)
Er schuilt altijd wat Christine in een Tesla... .
Een RS6 doet dat inderdaad niet in 4,4 sec, maar in 3,7 sec. En sprintjes van 0 tot 100 doe je ook niet op de autobahn.
Zo'n RS6 maakt inderdaad al een teringherrie als hij halve kracht optrekt. (stiekem klinkt dat toch wel erg bruut)Je hebt gelijk, voor wat betreft de cijfers dat klopt helemaal.
Hij zal dan wel niet genoeg zijn best hebben gedaan (of niet voldoende de auto beheersen).
Voor een tussensprint zou hij dan ook zelf terug moeten schakelen voor dat de tussensprint gaat plaatsvinden.
Hiervoor moet hij de situatie 100% goed inschatten en dit exact op tijd doen. In een Tesla hoef je alleen maar het E-pedaal te vloeren en daardoor is het veel gemakkelijker om het goed te doen in een Tesla dan in een ICE.
Ook voor een sprint van 0-100 wordt in de genoemde acceleratietijden de reactietijd voor het op toeren laten komen van de motor altijd weggelaten bij een ICE. In de praktijk is het bijna niet mogelijk om de opgegeven acceleratietijden van een ICE halen terwijl iedereen die het e-pedaal kan vloeren de tijden van een Tesla kan halen.
Wel valt op dat de acceleratie van een Tesla boven de 150 wel wat tegenvallen maar dan ben je meestal al een stuk weggereden.
Zo'n RS6 maakt inderdaad al een teringherrie als hij halve kracht optrekt. (stiekem klinkt dat toch wel erg bruut)
Een RS6 heeft een automaat, die schakelt zelf op tijd terug. Je hebt enkele programma's waarmee je sneller kunt accelereren.Je hebt gelijk, voor wat betreft de cijfers dat klopt helemaal.
Hij zal dan wel niet genoeg zijn best hebben gedaan (of niet voldoende de auto beheersen).
Voor een tussensprint zou hij dan ook zelf terug moeten schakelen voor dat de tussensprint gaat plaatsvinden.
Hiervoor moet hij de situatie 100% goed inschatten en dit exact op tijd doen. In een Tesla hoef je alleen maar het E-pedaal te vloeren en daardoor is het veel gemakkelijker om het goed te doen in een Tesla dan in een ICE.
Ook voor een sprint van 0-100 wordt in de genoemde acceleratietijden de reactietijd voor het op toeren laten komen van de motor altijd weggelaten bij een ICE. In de praktijk is het bijna niet mogelijk om de opgegeven acceleratietijden van een ICE halen terwijl iedereen die het e-pedaal kan vloeren de tijden van een Tesla kan halen.
Wel valt op dat de acceleratie van een Tesla boven de 150 wel wat tegenvallen maar dan ben je meestal al een stuk weggereden.
Een RS6 heeft een automaat, die schakelt zelf op tijd terug. Je hebt enkele programma's waarmee je sneller kunt accelereren.
En vergeet maar rustig dat een Tesla partij is voor een RS6. Alleen de eerste honderden meters, daarna komt de RS6 langszij en ziet de Tesla alleen nog in zijn achteruitkijkspiegel.
Ik heb twee gemodificeerde Audi S6 Avant versies gehad. Deze gingen tot 287 km/h, een snelheid waar een Tesla niet aan toekomt.
Als iemand in de bocht op de middelste stoel drukt, dan denkt de auto dat daar iemand zit zonder gordel.
Als die middelste stoel niet wordt gebruikt kun je een dummy gesp erin steken.Hier een beginner met z'n eerste vraag. Aangezien mijn zoon nog weleens leunt op de middenstoel en die piep dan meteen gaat, doet hij inmiddels al de riem van de midden stoel vast. Is er nog een andere oplossing mogelijk ?
Just happy to see you.dat wanneer ik in de garage passeer ik geklik of gezoem hoor van de auto
Hé, dat is een vraag die niet zo vaak voorbij komt hier!Sinds kort eigenaar van de p100d heeft iemand ervaring met het pre smart climate controle werkt dit goed of beter uit laten en Via de app voorverwarmen
Als die middelste stoel niet wordt gebruikt kun je een dummy gesp erin steken.
Inderdaad uit laten en de app gebruiken. Mijn ervaring is dat 5 minuten al voldoende zijn om het interieur van de auto op te warmen. In de winter met bevroren ramen misschien 10 minuten.Sinds kort eigenaar van de p100d heeft iemand ervaring met het pre smart climate controle werkt dit goed of beter uit laten en Via de app voorverwarmen
Inderdaad uit laten en de app gebruiken. Mijn ervaring is dat 5 minuten al voldoende zijn om het interieur van de auto op te warmen. In de winter met bevroren ramen misschien 10 minuten.
Top bedankt voor de feedback en.wat betreft bevroren ramen of met sneeuw dan maximaal 20minuten van te voren?In 4 minuten van 1 graad interieur naar 20 graden verwarmd. Gaat echt heel snel.
Krijg ik de laatste tijd ook regelmatig op mijn iPhone. Erg vervelend als je het een keer nodig hebt.Vraag wat betreft summon deze optie lijkt niet goed te werken krijg telkens nabijheid sensor van de telefoon is afgedekt dit terwijl ik ook.me complete hoesje eraf heb gehaald iemand hier ervaring mee?
Top bedankt voor de feedback en.wat betreft bevroren ramen of met sneeuw dan maximaal 20minuten van te voren?
Ik merk dat mijn ruitenwissers niet helemaal keurig terug 'onder' de motorkap gaan als het wissen stopt maar een klein beetje er boven uitsteken. Pas na een minuut vouwen ze keurig helemaal terug.
Heb ik een feature gemist of is dit een kwestie van niet goed afgesteld?