You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik merk dat mijn ruitenwissers niet helemaal keurig terug 'onder' de motorkap gaan als het wissen stopt maar een klein beetje er boven uitsteken. Pas na een minuut vouwen ze keurig helemaal terug.
Heb ik een feature gemist of is dit een kwestie van niet goed afgesteld?
Hier (Model X90D) hetzelfde. Dus lijkt een feature. Ik heb altijd het gevoel dat ze even ‘stand-by’ blijven staan en pas na even -inderdaad een minuutje- weer weg zakken...Bij mij blijven de ruitenwissers ook een beetje te hoog staan, als de ruitenwissers in de automatische stand staan.
Nadelig voor de aerodynamica en het verbruik. Het is waarschijnlijk wel zo bedoeld door Tesla.
Bij lichte regenval zet ik de automatische stand uit en tap ik zelf af en toe even op het wisserknopje, dan gaan ze daarna wel helemaal terug.
Ik heb een Tesla High Power Wall Connector aangesloten met 3x25A, draaischakelaar ingesteld op standje 7 (25A) en aarde op TT-TN.
De Wall Connector geeft een groene LED (geen rode LEDs ivm foutmelding). Het laden van de auto (Model X - mei 2018) stopt dan bij 16A.
Display geeft dan aan '16A/24A ~ 232V'. De laadsnelheid is dan rond de 32km/u. Heeft iemand wel ervaring met een hogere laadsnelheid? Zou het voltage niet rond de 400V moeten zijn?
- Is je kabel geschikt voor 32A of 16A?Ja, in het charging menu kan je de amperage omhoog klikken naar 24A. Als de stekker erin gaat dan loopt deze binnen een minuut op van 0A naar 16A en daar stop het dan.
Ja, in het charging menu kan je de amperage omhoog klikken naar 24A. Als de stekker erin gaat dan loopt deze binnen een minuut op van 0A naar 16A en daar stop het dan.
- 3x230V, ten opzichte van N, (tussen de Fasen gemeten 400V)Ik heb een Tesla High Power..... Het laden van de auto (Model X - mei 2018) stopt dan bij 16A.
Display geeft dan aan '16A/24A ~ 232V'. De laadsnelheid is dan rond de 32km/u. Heeft iemand wel ervaring met een hogere laadsnelheid? Zou het voltage niet rond de 400V moeten zijn?
Gelukkig kon ik nog een beperking bedenken..Apart het enige wat ik dan zou kunnen bedenken.....s
(Nog even op je andere vraag: Er moet idd géén 400V staan. Het is immer 3x 230V en hij meet alle fasen separaat.)
Gelukkig kon ik nog een beperking bedenken..
Ik krijg het idee dat er een fase niet meedoet (?)
ja, daar het lijkt het. Alle fasen gemeten en geven 230V spanning, over de fasen heen 400V.
De display geeft ook dat 3tje aan..
View attachment 350206
fysiek hebben we ook de bekabeling nagelopen en alles is zoals het hoort (de voeding heeft 1 groep en dat is de HPWC)
Ik denk dat je wel een punt hebt met dat een lader het misschien niet doet.
Ik ga even een AC oplaadpunt bezoeken om het te testen... Thanks!
Dat was eigenlijk mij eerste idee toen ik je post zag. Het is vaker gebeurt dat in de onboard charger een van de 3 fases defect ging.Ik krijg het idee dat er een fase niet meedoet (?)