Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Is het nog een beetje vroeg voor. Dat zie ik over 10 á 14 jaar wel. Aangenomen dat autobezit dan überhaupt nog een ding is.
Dat gaat nog een dingetje zijn... Ik heb eens met mijn eigen Spotify account ingelogd op een leenwagen, en helemaal vergeten uit te loggen toen ik de auto terug inwisselde op mijn X. Ik had niks door tot halverwege onderweg naar mijn werkplek Spotify de hele tijd de foute muziek wou spelen. Iemand anders, in die leenwagen, zal gedacht hebben waarom zijn eigen muziek telkens onderbroken werd...
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Camera calibration (in een model 3)

1630056919883.jpeg
 
  • Like
Reactions: job-lek
Dat gaat nog een dingetje zijn... Ik heb eens met mijn eigen Spotify account ingelogd op een leenwagen, en helemaal vergeten uit te loggen toen ik de auto terug inwisselde op mijn X. Ik had niks door tot halverwege onderweg naar mijn werkplek Spotify de hele tijd de foute muziek wou spelen. Iemand anders, in die leenwagen, zal gedacht hebben waarom zijn eigen muziek telkens onderbroken werd...

Wat dat betreft werken Carplay / AndroidAuto perfect.
 
  • Like
Reactions: ramonneke
Twee vraagjes.

1. In mijn nieuwe M3, ben er blij mee, kan ik in de routeplanner niet standaard de uitgebreide rij-instructies meer zien. Bij het instappen staat altijd de N-richting op. Volgens mij is dit niet standaard in te stellen?

2. Dan begint TuneIn altijd op mute. Bekend iets?
 
Twee vraagjes.

1. In mijn nieuwe M3, ben er blij mee, kan ik in de routeplanner niet standaard de uitgebreide rij-instructies meer zien. Bij het instappen staat altijd de N-richting op. Volgens mij is dit niet standaard in te stellen?

2. Dan begint TuneIn altijd op mute. Bekend iets?
Sorry, 3. AVAS, het geluid. Hoor ik alleen tijdens het achteruit rijden. Als ik langzaam in de D rij hoor ik niks terwijl dat wel zou moeten??
 
Twee vraagjes.

1. In mijn nieuwe M3, ben er blij mee, kan ik in de routeplanner niet standaard de uitgebreide rij-instructies meer zien. Bij het instappen staat altijd de N-richting op. Volgens mij is dit niet standaard in te stellen?

2. Dan begint TuneIn altijd op mute. Bekend iets?
1. De rijrichting of Noord richting kun je veranderen door op het symbool rechtsboven in je navigatie te drukken. Bij mij onthoud hij de laatst geselecteerde voorkeur, de volgende keer als ik instap. Je kunt ook switchen tussen totaal route en rijrichting(of noord, afhankelijk van je voorkeur) door op de eerstvolgende route stap te drukken, dan zoomt hij uit naar de totale route. Nogmaals hierop drukken, dan zoomt hij weer terug. Ik ken inderdaad niet de optie om altijd de uitgebreide route te displayen, ik doe dit altijd handmatig.
2. Nee, maar ik gebruik ook geen Tune-in.... Staat hij op mute of op pause? Met spotify moet ik hem volgens mij altijd weer aanzetten (op play) als ik in de auto stap....

Jules
 
  • Like
Reactions: Enzo63