tonvanboven
Member
misschien kan het wel als je hem enkel loskoppelt aan het laadstation en niet aan de auto:smile:
Ook dat gaat niet.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
misschien kan het wel als je hem enkel loskoppelt aan het laadstation en niet aan de auto:smile:
Bij de Classic had je achterin ook al de 2 lampjes als je het "light package" had genomen.zou het kunnen dat mijn model tussen de classic en deze nieuwe invalt (qua verlichting in de trunk bedoel ik)? Bij de classics was er geen verlichting maar lagen de kabels wel klaar. Denk dat dat bij de mijne zelfs niet is.
Hier een beginnersvraag. M'n Tesla staat in bestelling en wordt eind feb/begin mrt verwacht. Ik hoorde over een aangepast middenconsole dat je los kunt bestellen om daar wat spullen in op te kunnen bergen plus de mogelijkheid om je telefoon op te laden. Is dit een origineel Tesla-product? En zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En zijn er meer tips voor beginners zoals ik. Ik hoor het graag!
Ja die is er van Tesla zowel voor voorin (premium front console) als voor achterin (premium rear console): http://shop.teslamotors.com/collections/model-s .
Maar ook verkrijgbaar via EVannex.
En toch: Die middenconsole is in ouderwetse autos met verbrandingsmotor en versnellingsbak eigenlijk een afdeksel van allerlei mechanische spullenboel. De maagdelijke ruimte die de Model S biedt wordt door zo'n namaak afdeksel in mijn ogen een beetje bezoedeld. En heb je eigenlijk helemaal niet nodig. Als ik jou was zou ik je hang naar het verleden onderdrukken...
Ja, maar mogelijks niet te pakken via dit gat. het kabeltje zit met tape samen gebonden aan een grotere boom en loopt niet echt achter het gat.
De bekleding moet je naar beneden trekken zodat deze van achter de rand komt en dan kan je achter de bekleding het kabeltje los maken en door het gat steken.
Je zou volgens mij niet een nieuw account moeten aanmaken maar je bestaande MyTesla account moeten gebruiken. Als het goed is heeft de DS jouw auto aan jouw account gekoppeld voor remote access. Probeer het eens met jouw MyTesla account, welke je de auto mee besteld hebt zeg maar.Beginners vraag: Ik heb de Tesla app gedownload op mijn iphone. account aangemaakt. telefoon met Blutooth verbonden, getest door een gesprek te voeren. Bij safety en security instellingen remote access open gezet. Maar.... de app ziet geen auto waarmee er verbinding gemaakt kan worden. Dus ergens doe ik iets fout... Graag advies. bvd
Hier een beginnersvraag. M'n Tesla staat in bestelling en wordt eind feb/begin mrt verwacht. Ik hoorde over een aangepast middenconsole dat je los kunt bestellen om daar wat spullen in op te kunnen bergen plus de mogelijkheid om je telefoon op te laden. Is dit een origineel Tesla-product? En zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? En zijn er meer tips voor beginners zoals ik. Ik hoor het graag!
Aanvulling : koppeling met Bluetooth staat volledig los van koppeling met je account.
Er zijn een vijftal smartphones gekoppeld via Bluetooth met mijn wagen (vrouw en kroost), maar alleen ik heb toegang tot mijn account en bijgevolg met de app.
Dat betekent dus dat slechts het hebben van een Blutooth koppeling met de auto niets te maken heeft met de app op de iphone die contact zoekt met de auto. M.a.w. je moet de auto ook in inloggen? Omdat dit via wifi gaat en niet via Blutooth. Slechts bij settings en security de mogelijkheid open zetten lijkt me niet voldoende, dus hoe en waar koppel in mijn account (ik heb er 1) aan de auto?
Nope, zou ik persoonlijk ook wel handig gevonden hebben want ik vervoer heel regelmatig spullen in mijn Tesla.
Ik heb de originele Tesla middenconsole. Het is bepaald geen staaltje hoogwaardige kwaliteit, maar ben blij dat ik hem heb. Er zit inderdaad een iPhone lightning connector in waarmee je je iPhone kunt opladen, maar in het donker zit je (of, ik in elk geval) oeverloos te prutsen om je iPhone erop te plaatsen. Kritiek genoeg dus op die middenconsole, maar persoonlijk vind ik alles boven dat gapende gat gaan waarin alles door je auto slingert. Ik houd van minimalisme, maar het argument dat het bij een ICE alleen maar dient om mechanische elementen weg te moffelen en dus in de Tesla niet nodig is gaat voor mij niet op. Ben blij met de broodnodige opbergruimte en ik vond dat gat eigenlijk een beetje armoedig. Maar goed, dat is persoonlijk.
Ik weet alleen niet wat nu de leverbaarheid is...die was belabberd.
Ik veronderstel dat je met je account kan inloggen op my.tesla ...
Als je op de app dezelfde credentials gebruikt, moet de auto verschijnen in de app.
Indien niet : Tesla contacteren, dan moeten zij uw auto nog koppelen aan uw account.
Succes.
Misschien een goed idee dan om Remote Access weer uit te zetten, anders zou de vorige eigenaar controle kunnen krijgen over de auto.Het lijkt inderdaad zo te zijn dat Tesla een auto moet koppelen aan je profiel in My Tesla. Bij een nieuwe doen ze dat bij aflevering. Maar een occasion, die feitelijk niet door Tesla wordt verkocht en waar Tesla zelf geen bemoeienis mee heeft, dat is een ander verhaal. Dus volgende week maar eens langs rijden.