Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Zie voor overzicht kanalen in Nederland:

bron: Digital Audio Broadcasting - Wikipedia
  • Publieke omroep (NPO Radio 1, FunX etc) op kanaal 12C
  • De commerciële landelijke FM-omroepen maken gebruik van één landelijk dekkende multiplex op kanaal 11C.
  • De commerciële regionale FM-omroepen en de commerciële AM-omroepen krijgen een 'bovenregionaal' pakket, dat uit vijf multiplexen bestaat:
  • 6B - Oost (Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland)
  • 7A - Zuid (Noord-Brabant en Limburg)
  • 8A - West (Noord-Holland zuid, Zuid Holland, Utrecht, Flevoland)
  • 9D - Noordwest (Noord-Holland noord en Friesland)
  • 9D - Zuidwest (Zeeland)
 
Door op de horizontale witte pijl naar rechts (en wellicht ook linken ?) te klikken zoekt het systeem vanzelf naar beschikbare zenders. Dam kom je inderdaad uit op "12C" of een van de andere kanalen. In het midden heb je dan verticaal de optie een van de zender ste kiezen. Handigste is deze dan in de favorieten te zetten (indien gewenst).
 
Ik ben in blijde verwachting van een S 90D (januari). Nu stelde ze mij bij Tesla een Tesla laadstation voor om aan de muur te hangen voor +/-€500. Iemand ervaring met deze laadstations van Tesla zelf?
Yes, bij mij hangt ie sinds gisteren icm een Maxem load balanceing systeem. De eerste testen werkte geweldig. Daarnaast is het ook veruit het mooiste station dat ik ken.
 
  • Like
Reactions: Art747
Vandaag muziek aan het luisteren via Spotify (er blijken leuke voor geprogrammeerde playlist's te zijn). Word ik gebeld en ik neem op, nou niet dus, en het hele audio systeem loopt vast. De beller zit vast op de display en wat ik ook doe, niets helpt. Radio, usb-stick, Spotify: het blijft allemaal stil... Uiteindelijk de wagen maar uit gezet en opnieuw opgestart. Probleem verholpen. Maar is er ook een andere methode?
 
Vandaag muziek aan het luisteren via Spotify (er blijken leuke voor geprogrammeerde playlist's te zijn). Word ik gebeld en ik neem op, nou niet dus, en het hele audio systeem loopt vast. De beller zit vast op de display en wat ik ook doe, niets helpt. Radio, usb-stick, Spotify: het blijft allemaal stil... Uiteindelijk de wagen maar uit gezet en opnieuw opgestart. Probleem verholpen. Maar is er ook een andere methode?

Je kan/mag al rijdend een reset uitvoeren met de scrollwieltjes, voelt wel een beetje creepy aan wanneer alles uitgaat tijdens het rijden.
 
Domme vraag waarschijnlijk (maar dat mag in dit topic denk ik), hoe werkt openen en afsluiten nou precies ?

Kan ik altijd weglopen met de sleutel en locked hij dan vanzelf, en als ik terug kom gaat hij weer open (met alle opties aan uiteraard) ? Lijkt namelijk niet altijd te werken, zeker nadat ik hem met de fob heb afgesloten.

Kan iemand dit simpel verhelderen ? :)
 
Domme vraag waarschijnlijk (maar dat mag in dit topic denk ik), hoe werkt openen en afsluiten nou precies ?

Kan ik altijd weglopen met de sleutel en locked hij dan vanzelf, en als ik terug kom gaat hij weer open (met alle opties aan uiteraard) ? Lijkt namelijk niet altijd te werken, zeker nadat ik hem met de fob heb afgesloten.

Kan iemand dit simpel verhelderen ? :)

In de settings worden deze opties precies genoemd met aan/uit schuifje.
 
  • Like
Reactions: TheSpank