Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Vanochtend een lekke band gehad in mijn 1 maand oude Tesla.

Service gebeld en snel gekomen.
Daarnet telefoon gehad van Tesla dat deze niet kan hersteld worden en ze gaan me een nieuwe geven.

Iemand enig idee wat standaard prijs van deze band zal zijn? Gaat om een standaard 19 inch band.
 
Ook handig. Maar zijn er ook routeplanners waarbij je je gemiddelde gebruik kan ingeven? Anders ga ik het never nooit halen :oops:

Ja, dat kan toch bij deze planner? Je kunt aangeven welk verbruik je veronderstelt bij 110 km/h, en ook je "relative speed". Mij is niet helemaal duidelijk wat dat laatste betekent, maar als je deze op 110% zet neemt je verbruik behoorlijk toe en je reistijd af. Hier kan je dus prima mee spelen.

Ik vind 'm inderdaad mooier dan de EV Trip Planner!
 
  • Informative
Reactions: Art747
Nee- viel mij ook reuze mee. Was via Tesla Milaan. Daarvoor stuurden ze'm ook nog van Milaan naar Fano. €25 betaald om banden te wisselen bij een lokale garage in Fano - 200 meter van de SuC. Tesla Italië bood aan om de kosten voor het ophalen van de auto op ons vakantieadres op zich te nemen... dat heb ik onder veel dankzegging maar geaccepteerd....