Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Tsja ik heb ze niet. Ik heb in mijn omgeving dan ook nog nooit gehoord dat iemand z'n velgen zijn gestolen.

Bellen is zeker makkelijker, maar duurt wel aanzienlijk langer. Ik kan een band wisselen binnen 10 minuten. Als je dan hoort dat je met roadside assistance tot 5 uur bezig bent met al het gehannes (flatbed, naar SeC, etc), dan is dat nog wel het overwegen waard.
 
Tsja ik heb ze niet. Ik heb in mijn omgeving dan ook nog nooit gehoord dat iemand z'n velgen zijn gestolen.

Bellen is zeker makkelijker, maar duurt wel aanzienlijk langer. Ik kan een band wisselen binnen 10 minuten. Als je dan hoort dat je met roadside assistance tot 5 uur bezig bent met al het gehannes (flatbed, naar SeC, etc), dan is dat nog wel het overwegen waard.

Andere overwegingen is dat ik laatste 300-350.000 km nog geen lekke band meer heb gehad.
 
2 vragen:

In de zomer ga ik op vakantie en zal hiervoor met de Tesla naar het vliegveld gaan, de S zal daar een paar weken stil staan. Hoeveel loopt je accu leeg in deze tijd en is er manier om hem "uit" te zetten zodat hij minder snel leegloopt?

Ik heb mijn S85 ( 2014) kortgeleden in Hamburg 12 dagen geparkeerd. Range zakte ongeveer 7 km per dag.
Om af en toe contact te maken heb ik de auto niet "uitgezet".
 
  • Informative
Reactions: Advh
Vraagje mbt de navigatie. Stel ik wil vandaag van a naar b is +/-200 km. Op b is geen laadmogelijkheid. Ik wil vervolgens door van b naar c 50 km en terug naar a. Nog 175 km.

Kan ik deze route ineens op de navigatie aangeven,dus met tussenstops en krijg ik dan te zien waar ik dan kan laden ? Of heb ik dan extreme app oid nodig
 
Vraagje mbt de navigatie. Stel ik wil vandaag van a naar b is +/-200 km. Op b is geen laadmogelijkheid. Ik wil vervolgens door van b naar c 50 km en terug naar a. Nog 175 km.

Kan ik deze route ineens op de navigatie aangeven,dus met tussenstops en krijg ik dan te zien waar ik dan kan laden ? Of heb ik dan extreme app oid nodig
Kan volgens mij niet. Gewoon van hier (A) naar B. Is vrij basic. Maar wel goed.
 
Die ken ik ja. Zou ook via MCU moeten kunnen neem ik aan.

Je kan A better routeplanner in je browser starten. En er ook mee navigeren. Eventueel je trip thuis op je computer plannen en opslaan. Is wel naast de eigen navigatie van je auto. Door EBRP aan je Tesla-account te koppelen gebruikt hij ook nog eens je werkelijke autodata.

Zelf nog niet geprobeerd, maar hoor er goede verhalen over. Iemand hier al ervaring mee?