Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_1188.jpeg
Als dit in mijn scherm staat.. waar vind ik dit dan terug? Ik heb een usb stick in mijn auto, maar in het menu van veiligheid staat er verder niks.. wat kan ik met de melding?
 
Na aantal keer formatteren/usb erin eruit. Auto aan uit, is het gelukt. Nu wordt de usb wel gezien als opslag :). Vreemd maar het werkt. De dashcam instelling staat op ‘auto’ maar toch brand het cameraatje met rode stip continu bovenin. Omdat deze continu opneemt?
 
Na aantal keer formatteren/usb erin eruit. Auto aan uit, is het gelukt. Nu wordt de usb wel gezien als opslag :). Vreemd maar het werkt. De dashcam instelling staat op ‘auto’ maar toch brand het cameraatje met rode stip continu bovenin. Omdat deze continu opneemt?
In the recents staat het laatste uur, vanaf het moment dat je er naar kijkt. Dus na een uur stil staan, kan je niks meer vinden in de recents.

Verder kan je handmatig de laatste 10 min bewaren in het mapje dashcam. Door tijdens het rijden op de camera icoon te drukken bijvoorbeeld.

Als je sentry aan laat staan, dan worden er ook korte filmpjes bewaard als er wat is. Dat komt dan in het mapje bewaking.
 
Ha allemaal,

De vraag is waarschijnlijk al veel voorbij gekomen, maar ik ben op zoek naar schoonmaak materiaal om mijn stoel weer netjes te krijgen. Er zit inmiddels zo'n 61K km op mijn Model 3 en de stoel wordt wat "dof" en krijgt een inzit plek.

Wat kan ik het beste bestellen om schoon te maken?
 
Goede tip, ga ik eens proberen. Denk dat ze inderdaad gewoon vuil zijn, er zijn ook genoeg schoonmaak spullen te koop maar ik zou echt niet weten wat dan goed zou zijn voor mijn M3 stoelen.
Ik gebruik 1 a 2 per jaar Gyeon mild leather cleaner Q²M LeatherCleaner Mild
Voor het gewone onderhoud babywipes zonder parfum.
Na 4j en 55k km's zijn ze nog zo goed als nieuw en spierwit.