You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ToemkeWTM schrijft: Aan het logement verlies ik ook ongeveer 1% want daar kan niet geladen worden.Als je ergens toch overnacht zou ik daar vol laden zodat je de volgende dag weer vol verder rijd.
Dat heeft geen zin. De omstandigheden zullen anders zijn. Warmer weer = minder verbruik bijvoorbeeld. File, wegwerkzaamheden, extra plaspauze, ergens langer laden omdat de koffie nog niet op is.ik mis wel een optie om die route ergens op te slaan voor eventuele aanpassingen later maar bon, misschien nog niet gevonden? Kan dat ergens?
Blijf dan gewoon aan de vorige SuC 40 minuten staan ipv 37.Nu plant het programma een laatste SuC voor een overnachting waar ik 37' moet laden, dan nog een traject naar de overnachting om de volgende dag nog verderop te laden. Maar, daar zou ik dan toekomen met 1%.
ToemkeWTM schrijft: Aan het logement verlies ik ook ongeveer 1% want daar kan niet geladen worden.
Kun je bij de laatste SuC voor je overnachting nog wat verder doorladen? Anders kijken of je kort voor aankomst nog wat bij kan prikken (hoe leger, hoe sneller je laadt). Slaapt wel lekkerder kan ik me voorstellen.
Als je echt met scenario’s wil spelen is Abetterrouteplanner (site/app) een optie.
Ook al zijn het 60minuten dat maakt mij niet uit hoor, tijd zat. Wij hebben ook geen echte planning behalve de (AirBnb) overnachtingen, die zijn gereserveerd.Blijf dan gewoon aan de vorige SuC 40 minuten staan ipv 37.
Opnieuw, op voorhand plannen heeft geen zin. Wie weet moet je daar de power delen en moet je er zelfs 60 minuten staan.
Ik zou op de app kijken wat de laatste SuC is voor overnachting en anders op de app ChargeFinder of ABRP kijken naar de laatste snellader voor de overnachting.Ook al zijn het 60minuten dat maakt mij niet uit hoor, tijd zat. Wij hebben ook geen echte planning behalve de (AirBnb) overnachtingen, die zijn gereserveerd.
Langer blijven laden is zeker een optie. Zoals ik zei, het zijn beginnersvragen hé. Het is mijn eerste EV en binnen enkele weken direct in't diep, 2200km enkele reis..
ChargeFinder en ABRP laten alleen de laders zien; je kunt elke kaart die je hebt daarvoor pakken. Shell heb ik ook en is prima.Dat is ook een optie, ik heb de Shell Recharge Card, die wordt vrij veel geaccepteerd in Fr en Sp.
Het is nog even wennen / aanpassen aan die lage aankomst procentjes. Ik reed nooit graag in de buurt van reserve laat staan op reserve. Beetje beroepsmisvorming speelt mee denk ik.
Welk dopjeView attachment 1013550
Wat doen jullie met de dop van de laadkabel wanneer het waait, want dat ding raakt constant de lak van je auto.
View attachment 1013550
Wat doen jullie met de dop van de laadkabel wanneer het waait, want dat ding raakt constant de lak van je auto.
Waarom zit er überhaupt een dop bij één stekker, maar niet bij de ander?Welk dopje
voor het geval je deze in de lader zou laten zitten wanneer de wagen niet aangesloten is. kan je de pinnen op die manier beschermen.Waarom zit er überhaupt een dop bij één stekker, maar niet bij de ander?