You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ook ik kijk naar soort laders om in Frankrijk te komen (richting Lyon). 125A/400V levert 50kwh. Dus een half uurtje laden, levert je ± 100km range op, dacht ik.Als je nu van Zuid-Nederland naar Parijs wilt rijden. Is dit dan een optie in Belgie (http://total.link.be/be/PlugToDrive/PlugToDrive_NL.pdf) , zolang we hier nog geen Superchargers hebben? Als ik het goed lees, kun je de auto met 125A /400V opladen. Vergelijkbaar met een Suptercharger lijkt me. Ze hebben diverse stations rondom Brussel, sommige direct aan een afslag van de ring. Voor ons is dit ca. 125 km rijden en dan nog ongeveer 350 naar Parijs. Het zou mooier zijn als ze dit rond Lille hebben, want dat is ongeveer op de helft. Maar ja, als de Superchargers hier nog niet zijn, ga je toch zoeken naar alternatieven. We gaan ongeveer 2x per jaar naar Parijs/Disney en dan is dit een mooie oplossing als je in een half uur kunt bijladen.
wNog geen details over bekend helaas, maar neem aan dat die er wel komt ooit. Of dat tegelijk met de leveringen van de auto's hier in het najaar zal zijn betwijfel ik, zeker gezien de leveringsproblemen die ze nu nog steeds hebben in de USA.
@szh: evbox heeft laadpalen tot 22kW dus zou moeten kunnen. Of de gemeente ook dat hoogste model plaatst is even de vraag dan.
Enkele lader zal wss tot 11kW aankunnen, duolader tot 22kW
van die laatste site is er ook een nederlandstalige versie: nl.chargemap.comOok ik kijk naar soort laders om in Frankrijk te komen (richting Lyon). 125A/400V levert 50kwh. Dus een half uurtje laden, levert je ± 100km range op, dacht ik.
Overigens vindt je hier ook wel aardig wat (ook CHAdeMO) laadpunten op jouw route ChargeMap - Carte des bornes de recharge pour voitures électriques
Dat zijn CHAdeMO laders en daar kan de Model S niet bij laden.Ook ik kijk naar soort laders om in Frankrijk te komen (richting Lyon). 125A/400V levert 50kwh. Dus een half uurtje laden, levert je ± 100km range op, dacht ik.
Overigens vindt je hier ook wel aardig wat (ook CHAdeMO) laadpunten op jouw route ChargeMap - Carte des bornes de recharge pour voitures électriques
En hopelijk heb ik al dit soort sites niet meer nodig tegen dat ik mijn Teslake zal kunnen kopen:van die laatste site is er ook een nederlandstalige versie: nl.chargemap.com
Ga je hem ook zelf plaatsen dan?Net van Tesla schriftelijke bevestiging gehad dat de standaard mannelijke mennekes type 2 direct op de chargeport gaat passen. Ik bestel daarom voor onze tesla en zoë de keba kecontact p20 met vaste kabel (4m).
Dan kun je de bijgeleverde kabels gewoon in de auto laten. Dt lijkt me een veel prettiger oplossing voor iedere dag.
Bovendien is de keba ook geschikt tot 22kW en kost hij maar €780 ex btw ( een type 2 kabel kost alleen al circa €400). Hij is al eerder besproken in dit forum. Ik heb hem bij Bosch Automotive Service Solutions gekocht in Kerkrade. Zie website van keba voor verkoopadressen. Theplugincompany in belgie levert ze ook.
Ga je dat al snel doen? Dan ben ik wel benieuwd naar je ervaringen.Nee, electricien natuurlijk.
Hoe ver ben je met je ontwerp? Met je S94 ben je vast binnen 2 maanden aan de beurt.Ik zal het complete ontwerp zodra het af is hier plaatsen, zodat de hobbyisten onder ons het kunnen bouwen.
Die student heeft positief gereageerd en gaat kijken wanneer hij er tijd voor heeft.Hoe ver ben je met je ontwerp? Met je S94 ben je vast binnen 2 maanden aan de beurt.
Met sep-okt heb ik op zich nog wel de tijd, maar die gebruik ik liever om rustig hiervoor een installateur te vinden die dit voor me kan maken.
Of er moet natuurlijk nog iets moois op de markt beschikbaar komen.
En dan hebben we ook nog dat interessante lijntje wat Wido met die TU-student heeft.