Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Verwacht dat het na maart wel weer normaliseert. Elk nadeel heb se voordeel. De terugverdientijd van mijn zonnepanelen is in 1 klap van 7 naar 3 jaar gegaan:)
Ohhhh die heb je al. Misschien een paar panelen bijplaatsen en dan een airco plaatsen die als warmtepomp kan fungeren, heb zelf dat laatste ook gedaan, gas is nog steeds onder de 1m3 per week....
 
Ja heb 'as we speak' net overgesloten naar Delta. Dat zit ertussen in. Flinke stap omhoog, maar van 150 naar 230 en niet naar 400 per maand. Kan gelukkig meteen weg bij Eneco. 1,80 per kuub gas...

En mijn dak ligt vol, kan geen paneel meer bij. Wel over twee weken een warmtescan en wellicht meteen daarna een warmtepomp.
 
  • Like
Reactions: Nowyony and Maarten
Zijn er nog mensen die problemen hebben om op dit forum een stukje geselecteerde tekst te quoten? Ik werk vooral op google chrome op ipad en iphone (ja ik weet het, is om problemen vragen, maar voor de sake of synchronisatie met mijn werk-pc werkte dat tot nu te schitterend).
Ik selecteer de tekst, de “quote” knop verschijnt, maar als ik er op klik, gebeurt er niets. Herhaaldelijk refreshen en blijven op de knop drukken werkt uiteindelijk, maar het is heel vervelend. Is dat een webdesigner issue? Iemand een directe lijn ernaartoe?
 
  • Like
Reactions: OttoR
Je klikt dan toch onder het tekstvak ook nog op "insert quotes" denk ik dan (als eerste oplossing van je probleem)...?
Het is daarvoor nog. Om de geselecteerde tekst aan de ‘multiquote’ toe te voegen, druk je op de ‘quote’ knop die verschijnt na het selecteren.
8C433079-F09B-4341-86C5-60D149674DF9.jpeg

Die quote knop werkt niet. Ik krijg de ‘added to multiquote’ pop-up niet.