S-19910
Driving Model-S #19910
Het tilt alarm werkt wel. Zoals ik wel meermaals mocht ondervinden op de ferry naar the UK.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb eigenlijk geen idee waar ze graag zitten in de auto. Waar zitten de intrusion sensors precies?Een klein beetje 'Nofly' spuiten op plekken waar vliegen graag zitten. Wel even laten opdrogen voor je weer gaat rijden.
of fout parkeren in amsterdamHet tilt alarm werkt wel. Zoals ik wel meermaals mocht ondervinden op de ferry naar the UK.
Ah, die ferry naar de UK...waar ik ontdekte dat de sensoren van mijn falcon wings niet goed werken met een barst in het bovenraampje van een falcon wing als gevolg.Het tilt alarm werkt wel. Zoals ik wel meermaals mocht ondervinden op de ferry naar the UK.
ai, dure reparatie en eachttijd?Ah, die ferry naar de UK...waar ik ontdekte dat de sensoren van mijn falcon wings niet goed werken met een barst in het bovenraampje van een falcon wing als gevolg.
Geen idee nog. Ik wacht al een tijdje op een telefoontje van het service center. Een paar weken geleden heb ik gemeld dat de deuren niet lekker werken en dat software updates niet succesvol doorkomen. Dat blijkt met elkaar te maken te hebben: defecte sensoren zorgen ervoor dat de software updates niet succesvol afronden.ai, dure reparatie en eachttijd?
Warranty.......Geen idee nog. Ik wacht al een tijdje op een telefoontje van het service center. Een paar weken geleden heb ik gemeld dat de deuren niet lekker werken en dat software updates niet succesvol doorkomen. Dat blijkt met elkaar te maken te hebben: defecte sensoren zorgen ervoor dat de software updates niet succesvol afronden.
Het SeC zei dat men remote zou diagnosticeren. Dat was weken geleden en daarna hoorde ik niets meer. Ondertussen ging ik op vakantie, en op de boot naar Harwich en in een parkeergarage in Windsor ging het helemaal mis met mijn falcon wings. Ik kan ze echt niet meer vertrouwen. Na mijn vakantie langs gereden bij SeC Amsterdam. Wat blijkt, de diagnose was weken daarvoor al gesteld: defecte falcon wings sensoren. Maar er was geen actie ondernomen. Ik ben niet gebeld, er is niets besteld.
Zucht, ik wind me er maar niet meer over op. Maar ik zit nu wel met een barst in zo’n bovenraampje en over kosten wil ik eigenlijk niet eens nadenken.
Daar ga ik wel vanuit. Ik moet die deuren kunnen vertrouwen en kunnen openen op veerboten en in parkeergarages. Maar het kan mijn woord tegen hun woord zijn als ze vermoeden dat die barst op een andere manier ontstaan is. Al is het natuurlijk aannemelijk als die sensoren ook kapot zijn.Warranty.......
Als Tesla na diagnose weet dat er iets met de sensoren is en ze lichten je niet in, dan is duidelijk waar de verantwoordelijkheid ligt.Daar ga ik wel vanuit. Ik moet die deuren kunnen vertrouwen en kunnen openen op veerboten en in parkeergarages. Maar het kan mijn woord tegen hun woord zijn als ze vermoeden dat die barst op een andere manier ontstaan is. Al is het natuurlijk aannemelijk als die sensoren ook kapot zijn.
Ik ga er van uit dat het zo'n vaart niet loopt, Wim. Het is nu vooral vervelend dat alles weer zo lang duurt. Maar genoeg hierover.Als Tesla na diagnose weet dat er iets met de sensoren is en ze lichten je niet in, dan is duidelijk waar de verantwoordelijkheid ligt.
Mochten ze je hiervoor een factuur presenteren, kom maar langs.
Ik sta volgende maand ook op de ferry naar de UK. Ben eens benieuwd of ik hetzelfde ga merken, of misschien best op anticiperen.Het tilt alarm werkt wel. Zoals ik wel meermaals mocht ondervinden op de ferry naar the UK.
Stoer! Maar zou je hem niet toch eens wassen?
Er zullen vast een paar sensoren op storing staan....Stoer! Maar zou je hem niet toch eens wassen?
Das al een oudje.....is al eens voorbij gekomen AP1 auto..classic dus