Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wiki Belgium and the Netherlands: Public Charging infrastructure

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand al gebruik gemaakt van de laadpalen die door Flanders Expo bij Gent worden aangeboden nabij hal 3? Ze worden expliciet vermeld op de website, maar ik zou toch graag een idee hebben van het laadvermogen en van de beschikbaarheid. Fotootje:
FE-laadstation1.jpg
 
Na de opmerking dat een briefje om onder ruitenwisser te steken van wagens die de EV's ge'ICED hebben heb ik het volgende aangemaakt:

TESLA etiquette flyer single.jpg


Is een van de vier welke normaal op een A4 passen.

Het verkeersbord is een bord dat volgende week ga voorstellen aan Vlaamse overheid. Dit om wat eenvormigheid te krijgen en de Europese regels van verkeersborden wat te volgen. De vele die er nu in omloop zijn zijn meestal niet afdwingbaar omdat ze de regelgeving niet volgen, ga ik ook aankaarten. Dus wie weet worden de EV's binnenkort niet meer gehinderd aan publieke laadplaatsen.

recharge traffic sign small.jpg
 
Klopt, maar met een Belgische of Nederlandse nummerplaat wel weer extra verwarrend, voor Jan met de pet.
In de Oostkantons wordt nochtans gewoon Duits gesproken ;-)

Maar goed, Engels is wellicht wel handig, dan kunnen de kaartjes mee met vakantie (behalve naar Frankrijk....) Het zou wel gaaf zijn om er een kartonnen hoesje van te kunnen vouwen voor over de parkeerschijf heen. Dan heb je meteen een draaiwiel met je verwachte terugkeertijd voor eventuele wachters.