Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
koopkansen waarschijnlijk. Alleen moet ik nog ergens wat geld weten te vinden:p
fundamenteel veranderd er niets aan tesla natuurlijk. Misschien maakt de nadering van battery day de boel nog redelijk stabiel. we zullen zien. Ze hebben in ieder geval een extra dag om te bezinnen.
Ja die koopkansen zie ik ook wel aankomen.. Maar daar heb je niet zoveel aan als je niet van plan bent meer te kopen. Nu de grote vraag wat wijsheid is; de hele boel maandag gelijk (bestens?) verkopen en later terugkopen of 'lekker blijven zitten want dan maak je alles mee'... Dilemma's.
 
Nu de grote vraag wat wijsheid is; de hele boel maandag gelijk (bestens?) verkopen en later terugkopen of 'lekker blijven zitten want dan maak je alles mee'... Dilemma's.

Ik ga voor dat laatste. Gisteren verkocht om de rest van de dag zenuwachtig de koers in de gaten te houden, bang om de boot te missen. Niks voor mij merkte ik. Komt wel goed met de koers, misschien duurt het slechts wat langer.
 
F6F8C8E3-BE7F-4A32-870A-DE8F575A4792.png
 
  • Funny
Reactions: BjörnTM
Ja die koopkansen zie ik ook wel aankomen.. Maar daar heb je niet zoveel aan als je niet van plan bent meer te kopen. Nu de grote vraag wat wijsheid is; de hele boel maandag gelijk (bestens?) verkopen en later terugkopen of 'lekker blijven zitten want dan maak je alles mee'... Dilemma's.

De tweede optie is het gemakkelijkste met minste risico en stress.
als ik zou verkopen om later terug te kopen zou het toch maar met een deel zijn en zeker niet alles.
 
Wat opvallend is, dat de 3 bedrijven die naar de S&P 500 gaan, upgraden uit de andere indexen. het is geen intrede van nieuwe bedrijven. Er is een mogelijkheid dat dit een schijnbeweging is om de stock te laten zaken en later alsnog tesla in de index op te nemen. Hoe dan ook, voor mij is het eerder een tactische zet dan een fundamentele.

 
Last edited:
  • Informative
Reactions: JanG007
Wat opvallend is, dat de 3 bedrijven die naar de S&P 500 gaan, upgraden uit de andere indexen. het is geen intrede van nieuwe bedrijven. Er is een mogelijkheid dat dit een schijnbeweging is om de stock te laten zaken en later alsnog tesla in de index op te nemen. Hoe dan ook, voor mij is het eerder een tactische zet dan een fundamentele.


En geen enkele tweet van Elon over het S&P-gebeuren? Vreemd...
Geeft ruimte voor speculatie. o_O
 
Ik blijf het een raar zaakje vinden. Ook dat tesla of E.M niet reageerd.
Zou er een constructie in de maak zijn om een finale doodsteek te geven aan de shorters?

reageerT...

Zou me er dodaal niet druk om maken. Naduurlijk speeld er van alles op de achdergront. Musk en Zach maken er vasd een mooi spel van.

De essendie blijfd hedzelfte, focus op producd en te dransidie naar susdainable energy.