Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Maar zou die speelgoedkoning ;-) echt zo dom zijn ? Iets te toevallig dat net zijn Plaid dit overkomt, als je onderneming per saldo bearish lijkt te zijn.

BTW Naast de 60 miljoen aandelen (altijd handig om de koers mee te manipuleren en voorkomt dat je je (naked?) short positie moet melden) toch tien miljoen putopties meer dan call, (dat verschil representeert alleen dus al 1 miljard aandelen.. ). Zal overigens wellicht grotendeels out of the money zijn..
 
Gaat hard vandaag...
652,97 USD−25,93 (3,82%)vandaag
Zal die 650 nog een factor zijn... 🤔

Dit was ‘m inderdaad @Klaas, was het al bijna weer vergeten.. Turbo’s op verschillende niveaus ingeslagen vandaag, laatste op 656, wat ongeveer de slotkoers zal zijn vandaag. Het blijft een raar fenomeen, TA, geen wet, zoals gezegd.
Rebound naar 700 te verwachten. Sluiten we (hierna nog eens) onder 650, dan gaan we wellicht verder omlaag
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Klaas
Even flauw, maar ik zie een weerstand bij 388:

1625750196317.png
 
Momenteer dit scenario....
Waar zie je weerstand?
Dunne steun op 625, sluiten we daaronder, zie ik 540 als zwaarste steun. Mocht ook dat gebeuren raakt Tesla zwaar oversold en dan is daarna, kijkend naar de bijna perfecte wyckoffmethode de accumulatiefase in beeld. Maar als 625 het houdt is dat de voorlopig de bodem van het oplopende trendkanaal en schieten we meer waarschijnlijk nu al (en anders na 540 zigzaggend terug naar 625-650 en dan) door naar 725, terug naar 700 en dan linea recta naar 850, terug naar 800 en dan naar een nieuwe all time high. Ik heb het al eerder gezegd, mogelijk komt het geloof van de markt pas na (een meer dan waarschijnlijk verpletterend) Q3 terug. Just my 2cts
 
  • Like
Reactions: Klaas
Yashu van Hit that bid zit ook technisch op het iets positievere scenario (even als Steven Mark Ryan, maar die bekijkt alles altijd (fundamenteel en) rooskleurig en doet niks met TA omdat hij net als ik long term investor is. ) Over 6 a 7 jaar lach je om dit soort gerommel in de marge.
Mocht het gerucht over ontwikkeling van een platform samen met Toyota op waarheid berusten, verklaart dat Toyota’s mist op het vlak van EV (alsof het voor hen oninteressant leek) en de stilte rond model 2. Concreet Nieuws in die richting zou het aandeel hard de accumulatiefase in doen schieten . Dan moet ook @Maurice1 snel zijn. Nog een tip betreffende een nieuwe , meer TA adept-vlogger
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Maurice1
Ieder fundamenteel goed nieuws kan (vooral onder gunstig macro-klimaat) nu een sprong omhoog triggeren. (Maar de FUD-sters kunnen voorlopig ook van alles bedenken, zoals: "zie je wel De vraag in China is slecht én Duitsland is fors vertraagd, dus Tesla MOET wel uit China gaan leveren. Bad news")

Model 2, samenwerking Toyota, start productie Texas ahead of time, dat soort nieuws zal een boost geven en ook, eenmaal voorbij 725, een short-squeeze triggeren, vandaar mijn volstrekt ridicuul lijkende weerstandsrijtje, maar be surprised. Voorlopig is het nog puur TA en reageren op FUD/klein goed nieuws. Voor de daytraders kan ik inmiddels de eerder uiteengezette de 16-uur strategie serieus aanbevelen, want die heeft een 80% succes-rate. (Maar blijft gewoon risiciovol en soms slecht voor je hart, gisteren ook weer heel erg winstgevend, al was het pas iets na 16 uur dat je de knoop echt overtuigd kon doorhakken om turbo-longs te kopen. s Avonds alles weg is meestal ook een goede strategie dus koop alleen Binck turbo's of Citi CAT, die je tot 22 uur kunt kopen/verkopen. Vandaag ben ik blij dat ik gisteren net te laat was ze te verkopen (oogjes vielen te vroeg dicht ;-)
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Klaas and Hbrink
Yahoo heeft gratis real-time optiekoersen op het aandeel $TSLA. Kleine tip: ben extra hebberig met het schrijven van die ver OTM opties. Je hoeft echt niet de biedkoers te accepteren om tot een transactie te komen. Een fractie onder de laatkoers volstaat meestal al. Je zult zien dat de professionele markt vervolgens ook jouw laatkoers evenaart, maar jij bent en blijft de eerste die op die koers aan de beurt is. (Tenzij je door de openbaarheid van je transacties door de frontrunners in de heupzwaai wordt genomen.)
 
Last edited:
  • Helpful
  • Informative
Reactions: Hbrink and Klaas
Ja Weer een Gap-up, maar deze keer een die wegens de recente daling niet meer persé gesloten zou hoeven worden, omdat ie op ongeveer hetzelfde punt geplaatst is als de vorige, zojuist gesloten, Gap.
Houdt allen het macroklimaat in de gaten. COVID-19-delta-variant kan een black swan blijken te zijn en bij een record hoge buffett-indicator (Buffett Indicator Shows Stock Market is Strongly Overvalued) kan het heel hard (omlaag) gaan in alle markten.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink