Dutchmaccer
Member
Morgen? Ik denk het niet...
En niet iedere belegger leest NU.nl
Ik bedoel uiteraard bij opening van de beurs slimbo ;-)
Of was deze daling van productieaantallen al ingeprijsd?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Morgen? Ik denk het niet...
En niet iedere belegger leest NU.nl
TSLA wordt ook verhandeld op de beurs van Frankfurt, en die zijn morgen gewoon open volgens mij.Morgen? Ik denk het niet...
En niet iedere belegger leest NU.nl
Wat? De krant van wakker Nederland wordt niet gelezen door iedere belegger. Als we dinsdag maar pareltjes kunnen bijkopenMorgen? Ik denk het niet...
En niet iedere belegger leest NU.nl
Ja…. Vertel? Waar houd je rekening mee?De markt spint het als minder verkopen dus verminderde vraag, dus je weet wat dat morgen geeft.
En we hebben een TSLA koers na P&D...TSLA wordt ook verhandeld op de beurs van Frankfurt, en die zijn morgen gewoon open volgens mij.
De markt spint het als minder verkopen dus verminderde vraag, dus je weet wat dat morgen geeft.
Idem. Ziek om hier nu echt wat negatief te gaan over denken.Idd, echter iemand met meer dan 2 hersencellen snapt dat het zonder lock-down minimaal 370.000 - 380.000 had moeten zijn.
Voor Q3 verwacht ik dan ook richting de 400.000 minimaal.
En we hebben een TSLA koers na P&D...
Europese beurskoers zegt eigenlijk weinig, en in de VS is het 4th of July dus geen nieuws vandaag.Daling valt idd mee dus bij de beleggers is dit geen tegenvaller.
en in de VS is het 4th of July
Kan zijn, maar het is wel de prijs waarvoor ik ze vandaag kan kopen en verkopen, voor vandaag zegt het mij daarom wel iets. Ik heb ook een deel te Frankfurt gekocht.Europese beurskoers zegt eigenlijk weinig, en in de VS is het 4th of July dus geen nieuws vandaag.
Neeeee dat is anders Wooter want tesla is eigenlijk geen auto producent....Echt, het is alsof de media in het verleden nooit autoconstructeurs heeft gevolgd over hoe wijzigingen worden aangepakt.
Mijn vader werkte bij Ford, en daar ging de fabriek elk jaar 2-3 weken dicht voor aanpassingen, en had iedereen collectief verlof.