Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.


IMG_6610.jpeg



♉
 
Een van dé belangrijkste producten voor de komende jaren, de 25K Tesla. Voor de missie en $TSLA.

Troy inschatting is denk ik correct al zou ik niet verbaasd zijn als produktie in Berlijn al medio/eind 2025 begint.

De beslissing om de pilot-line nu al in Texas te bouwen/ontwikkelen duidt imo op een versnelling.

 
  • Like
Reactions: Nick-m
HSBC heeft een waardering gegeven van $148,- per aandeel.


Mjah ik verdenk eerder het wapengekletter van de UAW om Tesla te ‘unionizen’ en president Biden die zich expliciet achter die plannen heeft geschaard.

Handig om te realiseren dat de Democratische partij in de VS flinke campagne steun ontvangt van de UAW.

Die analist van HSBC is een prutser met een negatieve average return, beleggers die daar waarde aan hechten heb ik een woord voor 🤐
 
Dit account is het volgen waard voor de laatste nieuwtjes vwb gigapresses. LK (moedermaatschappij van IDRA) heeft zijn 16.000 ton pers gepresenteerd, de grootste tot nu toe was 9.000 ton die ingezet wordt voor de castings van de CyberTruck.



Promo filmpje op YouTube voor de Xitter-lozen:

 
Op het goede nieuws van business insider toch even 4% in de plus
ooh wacht: Elon is een prijs oorlog gestart die hij niet kan winnen.. Zoiets als Porsche Taycan't:



Always good for a laugh, miss Lopez 😂👌

Maar hè, nu begint het ook door te dringen in de mainstream dat Tesla’s betaalbaar zijn. Dat is een ‘win’ in mijn boek 😁
 
  • Like
Reactions: Redsjo