Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Lees nou nooit Waneer iemand negatief rendement behaald ;)
Inderdaad. Er zijn genoeg verhalen van diegenen die de wereld vertellen hoe veel slimmer ze zijn dan de rest. Tot het moment waarop ze al hun winsten zien verdampen. Dan hoor je ze niet meer. Beursguru's genoeg. Op zijn best doen ze niet meer dan snoeven, op z'n slechtst verrijken ze zich ten koste van diegenen die hun 'welgemeende' adviezen volgen.
 
Ik lees ze graag hoor, die positieve praktijkervaringen met Tesla aandelen:)!. Al negatieve berichten genoeg in de wereld, en per slot van rekening is dit toch ook het "Tesla aandelen" draadje.
Lees op dit forum nou nooit dat een Tesla tegenvalt ;), zijn ze soms slimmer dan de rest... (just kidding)
 
Op 26 mei 2013 was Carlos de topicstarter en schreef het volgende:

Hier een forum om te discussiëren over het aandeel: Tesla Motors, inc

Zelf ben ik ingestapt bij $35. En vind het nu wel redelijk hoog staan.
Hoe denken jullie over het aandeel, en wat zijn jullie verwachtingen?

Ik hoop voor Carlos dat hij fors is ingestapt en dat hij ze lang op de plank heeft laten liggen:)
 
  • Like
  • Funny
Reactions: widodh and robertvg
Op 26 mei 2013 was Carlos de topicstarter en schreef het volgende:

Hier een forum om te discussiëren over het aandeel: Tesla Motors, inc

Zelf ben ik ingestapt bij $35. En vind het nu wel redelijk hoog staan.
Hoe denken jullie over het aandeel, en wat zijn jullie verwachtingen?

Ik hoop voor Carlos dat hij fors is ingestapt en dat hij ze lang op de plank heeft laten liggen:)
Ik gun het hem van harte! Moet je na gaan als je toen voor EUR 5.000 aandelen had gekocht.

5000 x 1.2 = $6000

6000 / 35 = 171 aandelen

171 x $319 = $54.549

Maar ik ben al blij met mijn instap bij $196 en nu $319. Rente op mijn bankrekening had mij dat nooit op geleverd.

Achteraf is iedereen de beste belegger.
 
Ik was in mei 2013 ingestapt met 440 aandelen aan $ 76.
Als nieuwe belegger kreeg ik er te veel stress van. Na enkele weken de helft weer verkocht. In al die jaren enkele keren op goede momenten in en uitgestapt met een deel. Ik heb nooit alles weggedaan want ik krijg nog meer stress als ik er geen heb;).
ondertussen best tevreden, en al een groot stuk van de model 3 aan de kant gezet, en is mijn initiële inleg er volledig uit.
Maar mocht ik mijn pakketje van 2013 nu nog hebben.....:cool:
 
Last edited:
Ik was in mei 2013 ingestapt met 440 aandelen aan $ 76.
Als nieuwe belegger kreeg ik er te veel stress van. Na enkele weken de helft weer verkocht. In al die jaren enkele keren op goede momenten in en uitgestapt met een deel. Ik heb nooit alles weggedaan want ik krijg nog meer stress als ik er geen heb;).
ondertussen best tevreden, en al een groot stuk van de model 3 aan de kant gezet, en is mijn initiële inleg er volledig uit.
Maar mocht ik mijn paketje van 2013 nu nog hebben.....:cool:
Ik zou graag een lampje hebben dat bij de laagste koers gaat branden en een belletje voor de hoogste koers
 
  • Helpful
  • Funny
Reactions: robertvg and Xfrank
Ik zou graag een lampje hebben dat bij de laagste koers gaat branden en een belletje voor de hoogste koers
Denk er eens over na. Als jij zo'n signalering zou hebben, dan hebben anderen dat ook.
Daarom is het juist goed dat die signalen er niet zijn, zodat ook wij amateurs nog een kansje hebben op wat handelsrendement.
(Voor beleggingsrendement zijn die signalen sowieso niet nodig.)