Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla beurswaarde.jpg


Als ik deze beurswaardes zie is er nog heel wat mogelijk:rolleyes:
 

Insider Trades

On February 8, Tesla Motors Inc (NASDAQ: TSLA) CEO Elon Musk purchased over $4 million worth of Tesla shares when he exercised 676,000 stock options for an exercise price of $6.63. At the time of his transaction, shares of Tesla were trading at $147.99. The company released earnings two days later, posting lower than expected revenues and EPS, though issuing guidance of between 80k and 90k Model S and Model X vehicles, up 60% from last year’s guidance of 50k to 55k.

De opties verliepen overigens pas eind dec. 2016





 
Houd er wel rekening mee dat bodems heel vaak in tweeën komen, de kans is groot dat de koers dadelijk nog een stukkie terugzakt om de bodem te testen. Een en ander zal wel gebeuren voor de introductie van de model 3. Ik verwacht dat de grote jongens dan hun aandelen op de bodems wel gekocht zullen hebben zodat ze ze aan het publiek kunnen distribueren na de introductie ;-)
 
Mooi herstel inderdaad, geen tweede bodem gezet maar keihard terug naar het voorgaande niveau. De markt wilde duidelijk niet in de buurt van de 140 blijven... Met een beetje mazzel schieten ze komende week door naar boven, wanneer Tesla een begerenswaardige auto laat zien.
 
Tja nu komt het event best dichtbij. Ik weet nog van de X dat er een mooie stijging op volgde. Maar die was vervolgens snel weer weg. Wat denken jullie vrijdag? Bezit van de zaak, einde vermaak? Of maakt het meer mensen wakker over het feit dat er nu toch wel een grote doelgroep kan worden bereikt.
 
Tja nu komt het event best dichtbij. Ik weet nog van de X dat er een mooie stijging op volgde. Maar die was vervolgens snel weer weg. Wat denken jullie vrijdag? Bezit van de zaak, einde vermaak? Of maakt het meer mensen wakker over het feit dat er nu toch wel een grote doelgroep kan worden bereikt.
Als je voor een ritje mee omhoog in wilt zetten, zou je deze stukken kunnen overwegen:

Waren zojuist nog in de aanbieding voor € 7,36.

upload_2016-3-30_15-19-6.png
 
  • Like
Reactions: carlos
Tja nu komt het event best dichtbij. Ik weet nog van de X dat er een mooie stijging op volgde. Maar die was vervolgens snel weer weg. Wat denken jullie vrijdag? Bezit van de zaak, einde vermaak? Of maakt het meer mensen wakker over het feit dat er nu toch wel een grote doelgroep kan worden bereikt.
Tja, puur naar de grafiek kijkend is de prijs nu uit de neergaande trend van het laatste half jaar gebroken, dat is op langere termijn een goed teken. Op korte termijn is het nu afwachten of de huidige steile trend door blijft gaan. Breken we daar nu wel zijwaarts uit, dan verwacht ik een terugtest richting de 200 a 210, met hopelijk aansluitend een stijging richting 300+ :)