Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Het verbaast me wel dat ze zo op entertainment inzetten. Zal wel lekker goedkoop zijn en leuke reclame...
Omdat het zo poepsimpel is om te implementeren. De hele Youtube-Netflix-... is gewoon een webview. Kost nog geen 5' om te implementeren voor anderen als je het één keer hebt gedaan.

Die spelletjes, dat zal vergelijkbaar eenvoudig zijn. Linux port erop, extra icoontje in navigatie en klaar. Eens je de basis goed hebt, kan je eenvoudig bestaande pakketten erop zetten die net met dezelfde technologie werken. En ja, entertainment is zo makkelijke reclame. Het is snel zichtbaar, itt allerlei modificaties aan de luchtvering of efficiëntie van de elektromotoren verbeteren.
 
Vergis je niet, die infotainment is de beste en goedkoopste verkoopmethode ooit vertoond in autoland.
Alle kinderen die in de straat hebben gezien dat hun vriendje/vriendinnetje spelletjes kunnen spelen in de auto lopen daarna meteen naar hun vader/moeder met de vraag wanneer zij een Tesla kopen.
 
Als de sprong ineens niet goed voelt, dan kun je bijvoorbeeld over de komende 10 weken telkens een tiende deel investeren...

De beurzen gaan meestal leuk de hoogte in op het einde van het jaar, dit jaar zeker. Meestal wordt er nadien winstgenomen.De verkoopcijfers zien er goed uit dus ik vermoed dat je nu nog instapt dat de koers tot aan de volgende resultaten call nog wel zal stijgen.
Daarna zie ik een correctie opduiken. Ik weet niet of er veel chinezen in Tesla zitten maar ik vermoed van wel. Let dus op rond 25/01.

Als je horizon op langere termijn ligt, speelt dit uiteraard niet zo'n rol, enkel weet ik niet of het aandeel op dit moment echt de réele waarde vertegewoordigd. Iemand een idee wat hiervoor de technische idicatoren/cijfers zijn om dit te kunnen instchatten?

1Month view:
 

Attachments

  • upload_2019-12-26_10-47-45.png
    upload_2019-12-26_10-47-45.png
    117.8 KB · Views: 41
Alleen zij die zich echt in Tesla verdiept hebben, zullen er veel aan verdienen. Alle anderen komen te laat om de volle winst te pakken. Ik loop weliswaar sinds de beursgang 1000% winst achter maar verwacht er toch ook zelf nog 1000% op te verdienen per 2025. (En waarschijnlijk eerder als ik mijn turbo’s goed (ver-)plaats.). Mooi op tijd om de hypotheek af te lossen en bovendien tzt een Teslacamper te kopen (geheid dat die komt voor op het cybertruck-skateboard, met extra verstevigd interieur dat zorgt dat ondanks de g-krachten de inhoud van de kastjes op zijn plek blijft;))
 
  • Like
Reactions: Louter365 and HWS
(En dat verdiepen is op zich al leuk genoeg, al dacht mijn huisgenote daar eerst anders over. Maar na mijn eerste mijlpaal (50% winst binnen 3/4 jaar) snapt ze wat ik doe en wat het oplevert. Ik volg alles over Tesla, dat kost wat maar dan beleg je een stuk comfortabeler en ga je niet bij de eerste dip alles verkopen (hooguit wat turbo’s lossen). Iedereeen moet het verder zelf weten (en alleen geld investeren dat ie kan missen in producten die hij/zij snapt).
Succes allemaal!
 
Hallo Basvk,

Is die 480 gebaseerd op een TA of op "onderbuik gevoel"?
In het verleden zagen we nog wel een een TA langskomen van jou of Keezje.
Ben benieuwd hoe die er nu uit zien.
Haha nee daar is geen ingewikkelde analyse aan te pas gekomen, slechts wat trendlijnen die elkaar kruisen plus mooie spiegeling van vorig kanaal. We zitten in on-ontgonnen gebied wat prijs betreft, is altijd lastig om dan goed te kunnen voorspellen vind ik.
Dus ga er vooral van uit dat het puur wishful thinking mijnerzijds is en niets meer dan dat :D.

Goede kans dat we de doorbraak bij circa 380 a 390 eerst nog een keertje gaan terugtesten, zodat allen die dat moment gemist hebben nog een instapmomentje krijgen...
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: SpeedyEddy
Ondanks de jubelstemming alhier heb ik gister alles eruit gedrukt aan 430,-
Misschien (weer) te vroeg, we zullen zien. Uiteraard staan de munten al klaar om ze weer op te pakken zodra de aanstaande dip zich aandient:rolleyes:
Wat voor dip verwacht je dan? Tegenvallende marges? Het is overigens nooit verstandig om op een vrijdag te verkopen, zijn meestal de dagen waarbij het aandeel naar beneden gaat.