Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Ach ja, dat krijg je ervan als je te greedy bent. Als je 150% van de floated aandelen short kun je ze in beginsel al nooit meer voldoende kopen, dus ga je al uit van een faillissement en daarvoor heeft GME nou net te veel vet op de botten en dat hebben die wallstreetbetters goed gezien. En het is ook absoluut niet verboden (maar wel dom) om vetrouwen te hebben in het aandeel;-|)
Waarschuwing: stap hier als kleine belegger niet bij in want de kans dat je vermorzeld wordt door bad timing is groot. Zie de koersfluctuaties van de afgelopen beursdagen maar. Dat kan ook ineens permanent ophouden als er winst genomen wordt.
GME heeft geen vet op de botten, de WSB reddit boys and girls hebben samen zoveel gekocht dat de hedgefunds ge-squeezed werden.
Als GME het wil redden moeten ze heel snel nieuwe aandelen uitzetten, maar dat zal niet snel genoeg gaan, als er al kopers voor zijn.
 
Last edited:
So with all that said (phew), here is what Tesla just reported for the just concluded 4th quarter:

  • Q4 revenue of $10.74B, beating the est. $10.38B
  • Q4 Adj EPS 80c, missing the est. $1.03
  • Q4 Free Cash Flow $1.87B, higher than the est. $1.04B
  • Q4 Capex $1.15B, higher than the est. $969.9M
  • "Tesla to Grow Manufacturing Capacity as Quickly as Possible"
 
Whoah, nieuw interieur....

09C812C0-1AF5-45F4-AC51-0B6A6A9AA8F1.jpeg
 
  • Like
  • Love
Reactions: wooter and sweep
Gierigaard

niet de top-spec uitvoering en nog je oude velgen overzetten ook.

Je bent toch niet van plan Nederlander worden, soms? Of volg je die inburgeringscursus gewoon voor de lol?

Ik wil al mijn halve leven Belg worden, maar zak telkens voor het onderdeel Bourgondische lunch met bier. Dat trek ik al lang niet meer. Inmiddels wel naar onder de rivieren verhuisd als compromis. :D
 
Gierigaard

niet de top-spec uitvoering en nog je oude velgen overzetten ook.

Je bent toch niet van plan Nederlander worden, soms? Of volg je die inburgeringscursus gewoon voor de lol?

Ik wil al mijn halve leven Belg worden, maar zak telkens voor het onderdeel Bourgondische lunch met bier. Dat trek ik al lang niet meer. Inmiddels wel naar onder de rivieren verhuisd als compromis. :D
:D:D:D
nee, niet de velgen overzetten, nieuwe Arachnids er onder.
Rood/wit is al vrij zeker. de rest rest kan nog alle kanten uit;)
 
Van boven de 900 naar onder de 800... En dat met cijfers waar elk ander bedrijf zijn linker en rechterhand voor had gegeven... Heel bijzonder...
Dat zijn de analisten, verwachtingen zijn soms hoger dan de realiteit, en dan reageren aandelen. Hopelijk tijdelijk...
"Earnings, however, fell short of expectations. Wall Street was looking for about $1 in adjusted per-share earnings. Tesla reported 80 cents."
 
GME heeft geen vet op de botten, de WSB reddit boys and girls hebben samen zoveel gekocht dat de hedgefunds ge-squeezed werden.
Als GME het wil redden moeten ze heel snel nieuwe aandelen uitzetten, maar dat zal niet snel genoeg gaan, als er al kopers voor zijn.
Hoe dan ook: wegblijven bij GME , al is een half miljard cash echt nog wel vermogen hoor.
Ook aldus Kevin die het haarfijn uitlegt met dezelfde waarschuwing als ik: Als de muziek stopt en je hebt geen stoel....