Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb geen 'droog poeder' meer op m'n beleggingsrekening :eek:
Laatst nog beetje $CCIV (IV) gekocht, de SPAC waarvan men vermoed dat die met Lucid gaat fuseren.
Raad ik iedereen aan om te kopen,



dan gaat de koers lekker omhoog

Ah? Ik zat er in, 30% gepakt en eruit gestapt. Vlak erna de melding dat de deal niet doorging en als een baksteen naar beneden.
Heb wel niet meer opnieuw gekeken....
 
Na 3 jaar engelengeduld en op verlies kijken is vandaag mijn lithium aandeel plots met 80% gestegen. En sta ik plots op een mooie winst.
Enkele maanden geleden was de gemiddelde verhandeling per dag nog 30k aandelen terwijl ik er zelf +300k had:confused:.
Vandaag was de verhandeling 19,2 miljoen stuks.:)
Screenshot_20210209-220903_Samsung Internet.jpg

Alvast een pakketje van de hand gedaan.
 
Na 3 jaar engelengeduld en op verlies kijken is vandaag mijn lithium aandeel plots met 80% gestegen. En sta ik plots op een mooie winst.
Enkele maanden geleden was de gemiddelde verhandeling per dag nog 30k aandelen terwijl ik er zelf +300k had:confused:.
Vandaag was de verhandeling 19,2 miljoen stuks.:)
View attachment 635340
Alvast een pakketje van de hand gedaan.
Je hebt er echt een neus voor. Eerder had je ook al mooie winst met Piedmont. (En NIO...) Complimenten. Denk toch een zwemvijver van olympisch formaat met veel GOUDvissen... alhoewel 80 % van 15.000...
 
  • Funny
Reactions: Xfrank
Wat is jouw bron, dat de deal niet door gaat.
Lucid confirms nor denies a merger.


Peter Rawlinson said in a CNBC interview on Friday that he couldn't confirm or deny the rumors of a merger that would take Lucid public. But his lack of commitment helped continue the recent higher share movement of Churchill Capital.

Some investors today are rethinking the valuation of the company, which still has no operating business. There are also no definite indications of a merger with Lucid Motors.

of dit als bron kan worden beschouwd, is natuurlijk verre van correct. Ik was toch blij dat ik toevallig enkele uren ervoor uitgestapt was. Misschien later nog eens instappen...