Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
De nabeurs doet het goed
Screenshot_20211028-073910_Samsung Internet.jpg
 
Last edited:
Benieuwd ook of de klimaattop een invloed gaat hebben op de waardering van Tesla.
Direct niet, maar indirect wellicht wel. Als landen doelen om gaan zetten in subsidies kan dat voor een *tijdelijke* extra boost zorgen. Maar volgens mij verkoopt Tesla nu al alles wat ze kunnen maken... En dan is het effect beperkt. Opschalen productie is nu wat telt.
 
Ik heb qua aandelen de boot gemist voor Tesla dus geen zorgen.
Tot 2025 mis je geen enkele boot, en vermoedelijk tot 2030 ook niet. De boot levert alleen iets minder op.
1070 al aangetikt, dus nog mooier..... Ik heb op 950 wat verkocht... Maar goed, van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden... Als, let wel als, Tesla onder de 900 dipt, koop ik terug plus wat extra...
als je gelukt hebt dipt ie nog eens tot de laatste gap-up terug (909 of iets daarboven). Morgen eind van de dag koop ik weer turbo's long, whatever de koers. Want ik denk: Maandag is vast weer een feestdag en dat haal ik weer uit een trend van de laatste weken: Vrijdag op 't laagst, maandag op 't hoogst en dat heeft alles met short term opties te maken in deze bull-markt.
Wedden dat we morgen de laagste koers van de afgelopen dagen zien als er niet "nog een Herz" komt bovendrijven
Wat is het stil in dit draadje :rolleyes:
Begint al weer te wennen hè, die opgaande lijn? :p
3 pagina's op een dag is wel wat veel ja
 
  • Like
Reactions: RobsEV and Hbrink
Tot 2025 mis je geen enkele boot, en vermoedelijk tot 2030 ook niet. De boot levert alleen iets minder op.
Ik doelde daarmee op het feit dat ik beter TSLA had kunnen kopen in 2018 dan een Tesla. ;)

Ik heb de laatste 15 jaar alleen in mijn eigenbedrijf geïnvesteerd en eigenlijk doet geloof ik alleen TSLA het beter.
 
Ik doelde daarmee op het feit dat ik beter TSLA had kunnen kopen in 2018 dan een Tesla. ;)

Ik heb de laatste 15 jaar alleen in mijn eigenbedrijf geïnvesteerd en eigenlijk doet geloof ik alleen TSLA het beter.
Zojuist een paar aandeeltjes in de ochtend dip gekocht voor $1075,25.
Altijd al geroepen dat TSLA hard kan gaan en aan de beurs te zien geloven nu meer mensen dit ook nadat ik mijn geld gestoken hem waar mijn mond is.
 
  • Like
Reactions: Klaas and Maarten