Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
20211029_195944.jpg
 
Eddy, het is rond 23:30, hoe laat komt die dip?
¯\_(ツ)_/¯ je kan niet altijd 100% gelijk hebben*, dus ik heb een uur of wat voor het slot mijn turbolongs ingeslagen en alvast een voorschotje op de winst van maandag binnen .
*Overigens heb ik erbij gezet als er “niet nog een Hertz” is en de vooraankondiging van 50.000-100.000 extra m3 naar Hertz beschouw ik wel als een nieuwe Hertzdeal.
 
  • Helpful
Reactions: Klaas
View attachment 727993
Pre-Market beloofd weer een mooie dag...
Yeah, wel geruststellend, een nieuwe Gap-up als we later vandaag niet teveel terugvallen na een vermoedelijk flink hogere opening (en bij Tesla worden niet alle Gaps gevuld, maar meestal alleen de laatste en dat is nu nog die vanaf 910 naar iets van 937 van 25 oktober (nog maar een week geleden ..).
[Edit] Om wat preciezer te zijn. Een aantal gaps uit december 2020 zijn tot op de dag van vandaag niet (en zullen ook nooit meer worden)gevuld, een gap van 20 mei en 23 juni is nooit gevuld evenals de gap van 15 oktober.
 
Last edited:
Yeah, wel geruststellend, een nieuwe Gap-up als we later vandaag niet teveel terugvallen na een vermoedelijk flink hogere opening (en bij Tesla worden niet alle Gaps gevuld, maar meestal alleen de laatste en dat is nu nog die vanaf 910 naar iets van 937 van 25 oktober (nog maar een week geleden ..).
[Edit] Om wat preciezer te zijn. Een aantal gaps uit december 2020 zijn tot op de dag van vandaag niet (en zullen ook nooit meer worden)gevuld, een gap van 20 mei en 23 juni is nooit gevuld evenals de gap van 15 oktober.
Hoe groot acht je de kans dat we TSLA nog onder de 1.000 dollar zien?
 
Hoe groot acht je de kans dat we TSLA nog onder de 1.000 dollar zien?
Heel erg groot!

(na de komende split zelfs een jaar of 5 / 6 lang, als het een 1:4 of 1:5 wordt. Voor nu is de kans reëel maar wel afnemend als we deze week doorstijgen boven de 1200, wat ik niet verwacht maar wel voor mogelijk hou. Als we vandaag een nieuwe gap maken en niet sluiten, dan gaan we de 1000 pre-split alleen nog zien als er een market crash komt)
 
  • Like
  • Informative
Reactions: robertvg and Klaas
1000 EURO gepasseerd ($1162)
MAAARRRR let op de buffet indicator . Die is sky high, dus een kleine grote gebeurtenis kan MACRO een grote daling inleiden. Ook de parabolische stijging van de indices duidt op een top binnenkort,
Mijn turbolongs behoorlijk afgebouwd enkele minuten geleden. (Van afgelopen vrijdagavond, dus dat was een goede zet. Ik blijf aan de bal voor korte ritjes. Indien geen black swan deze week, dan is 1200 op vrijdag gepasseerd.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Klaas
1000 EURO gepasseerd ($1162)
MAAARRRR let op de buffet indicator . Die is sky high, dus een kleine grote gebeurtenis kan MACRO een grote daling inleiden. Ook de parabolische stijging van de indices duidt op een top binnenkort,
Mijn turbolongs behoorlijk afgebouwd enkele minuten geleden. (Van afgelopen vrijdagavond, dus dat was een goede zet. Ik blijf aan de bal voor korte ritjes. Indien geen black swan deze week, dan is 1200 op vrijdag gepasseerd.
Misschien vandaag al... :eek:
 
  • Love
Reactions: SpeedyEddy