Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Het lag eigenlijk aan calls die na afgelopen week de 1000 te passeren vrijdag kwamen te vervallen.

Dat heeft zeker sterk meegespeeld. Google maar eens op 'gamma squeeze tesla'.
 
Nou, ik wilde even uit de turbolongs blijven maar heb nu toch weer massaal ingeslagen. De voorbeurskoers slaat nergens op en vanmiddag starten we gewoon boven de 1200. Hartstikke bullish de hierboven aangehaalde tweet!! Hertz zou ze graag willen hebben en zal zijn best moeten doen om ze te krijgen. Wat een baas die Elon. “Voor jou 100.000 anderen die ik anders moet teleurstellen. Wat dacht je van ruim vooruit betalen, dan zullen we de bestelling serieus gaan nemen. Btw we gaan er 2 jaar over doen” of woorden van gelijke strekking
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Klaas and Niek
Nou, ik wilde even uit de turbolongs blijven maar heb nu toch weer massaal ingeslagen. De voorbeurskoers slaat nergens op en vanmiddag starten we gewoon boven de 1200. Hartstikke bullish de hierboven aangehaalde tweet!! Hertz zou ze graag willen hebben en zal zijn best moeten doen om ze te krijgen. Wat een baas die Elon. “Voor jou 100.000 anderen die ik anders moet teleurstellen. Wat dacht je van ruim vooruit betalen, dan zullen we de bestelling serieus gaan nemen. Btw we gaan er 2 jaar over doen” of woorden van gelijke strekking
Toelichting: Dat Hertz ze graag wil hebben, dat was het vorige bullish signaal naar de markt. De redenen daarachter openden heel wat ogen en leidden tot de run. Met die redenen is niks veranderd, ook al zou de deal afspringen.
[edit en die lage voorbeurs klopt, daarom zijn de turbolongs in de aanbieding, gelukkig. We gaan het zien om 14:30 (zomertijd VS wintertijd Europa deze week)]
 
  • Like
Reactions: RobsEV
Nu, concreet, deze week zal er wel weer een pullback zijn.

Maar ik blijf lekker zitten. Heb geen zin in om winst te pakken, en dan de volgende boot te missen.

Verdorie, had net vorige week een Twitter thread gelezen die aangaf waarom $TSLA tot in februari nog wel zal stijgen, alvorens terug wat te krimpen.