Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Momenteel 835 dollar voorbeurs. Hoe groot is de kans dat we de 7xx nog weer gaan zien…. Maar niet op gokken.

Doet me wel afvragen of er TSLA koers grafieken bestaan waarbij de TSLA koerspunten (vanaf een bepaalde datum) worden opgelicht die het laatst op dat lage punt stonden. Dus al die koerspunten die daarna niet meer werden aangedaan.
( alsof je vanaf de rechterzijde vanaf de zijkant tegen de grafiek, onderzijde kijkt) Hebben die punten een naam?
 
Doet me wel afvragen of er TSLA koers grafieken bestaan waarbij de TSLA koerspunten (vanaf een bepaalde datum) worden opgelicht die het laatst op dat lage punt stonden. Dus al die koerspunten die daarna niet meer werden aangedaan.
( alsof je vanaf de rechterzijde vanaf de zijkant tegen de grafiek, onderzijde kijkt) Hebben die punten een naam?

Dat zijn de STMET-punten.
De Slechts Tijdelijke Momenten van Enige Teleurstelling.
 
Voor inflatie ben ik niet zo bang. Wel voor Rusland en, erger nog, China. Als die rare dingen gaan doen, breekt de hel los. Korea beschouw ik voorlopig net als Iran als bluf, maar hou ik wel met een schuin oogje in de gaten.

Mochten deze zaken de komende maand stabiliseren, dan denk ik erover om een deel aandelen om te zetten in turbo's...

Ik geloof namelijk ook in een heel sterk Q3 en Q4
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Voor inflatie ben ik niet zo bang. Wel voor Rusland en, erger nog, China. Als die rare dingen gaan doen, breekt de hel los. Korea beschouw ik voorlopig net als Iran als bluf, maar hou ik wel met een schuin oogje in de gaten.

Mochten deze zaken de komende maand stabiliseren, dan denk ik erover om een deel aandelen om te zetten in turbo's...

Ik geloof namelijk ook in een heel sterk Q3 en Q4

Ik denk dan aan de Turbo 667 met hefboom 3.3
 
Ik ben eens aan het kijken naar mijn resultaat over 2022 met turbo's....

Positief ca 80% van de afgesloten posities is winst!

Negatief: in totaal nog een klein verlies :cool:

Dat zit hem in twee posten waarbij de turbo's *net* door de limiet heengingen :-(

Les 1: je kan best wat verdienen met turbo's

Les 2: MITS je op tijd verlies pakt en niet te hebberig bent...
 
Papafox's Daily TSLA Trading Charts

PapaFox verwacht een leuke dag, popcorn waardig zelfs 😁
Het is hier zo stil...
20220729_211441.jpg
 
Eens wat dieper naar mijn handelen in *aandelen* Tesla gekeken.

Als ik *niets* had gedaan was de winst (in USD) 891,45 (koers gisteren) - 442,68 (splitsingskoers) per aandeel. Iets meer dan verdubbeld!!

Sinds de splitsing heb 27 transacties gedaan, met als resultaat dat ik de bijna helft van de mogelijke winst met nietsdoen ben kwijtgeraakt. Nu is 60% rendement ook niet verkeerd, maar toch.....

Uiteraard zitten er soms verkoop/koop acties met winst tussen, maar per saldo had ik beter kunnen gaan slapen...

Het adagium van dit forum: "blijf lekker zitten , je maakt alles mee" is voor mij dus bewaarheid...

NB als ik deze berekening had gemaakt toen de koers in mei gedaald was naar 630 was deze berekening natuurlijk anders uitgevallen :cool: