Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Het draadje in options trading is interessant.
Hier voorspellen ze dat nu de laatste 5de neerwaartse wave is en dan up na boven.
En ik voorspel nog een flinke daling. Dat is het probleem met al die technische analyse.
1698686890810.png
 
  • Like
  • Informative
Reactions: robertvg and Nick-m
Max pain verplaats zich dagelijks.ik ging daar in het verleden blindelings op in. Totdat het kwartje viel dat opties ook continu veranderen.
Voor vandaag is het $197,50.
Ik probeer toch wat meer mee te gaan met de bewegingen. En dat werpt zijn vruchten af.

Morgen weer instappen met meer aandelen voor minder. Langzaam maar zeker lukt het vaker om het goed te voorspellen.

En dan nog de geruchten dat Elon weer aandelen aan het verkopen is om X overeind te houden. Als dit waar blijkt te zijn dan kunnen we nog wel even 📉.

IMG_1865.jpeg
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Max pain verplaats zich dagelijks.ik ging daar in het verleden blindelings op in. Totdat het kwartje viel dat opties ook continu veranderen

Oh zeker, maar de optiehandel is imo voor 95% verantwoordelijk voor het korte termijn koersverloop van TSLA.

En dan nog de geruchten dat Elon weer aandelen aan het verkopen is om X overeind te houden

Mjah, het nieuws dat Panasonic de batterij produktie terugschroeft in Japan is er ook een. Dat Panasonic tegelijkertijd meldt dat de productie voor Tesla onveranderd hoog blijft raakt dan weer onder gesneeuwd.

Anyway, imo duidelijk koopmomentje weer 😁

(Geen advies, doe je eigen onderzoek blabla)
 
  • Like
Reactions: Nick-m and Maurice1
En dan nog de geruchten dat Elon weer aandelen aan het verkopen is om X overeind te houden. Als dit waar blijkt te zijn dan kunnen we nog wel even 📉.
Als hij dat doet dan trim ik echt significant mijn positie. Musk heeft beloofd dit jaar niets te verkopen, en waarschijnlijk ook volgend jaar niet:

"I'm not selling any stock for I don’t know a quote minimum of 18 to 24 months. You can count on me — no stock sales til probably I don’t know, 2025 or something". (Twitter Spaces, 22-12-2022)

Zijn woord is niet veel waard, dat is eerder gebleken, maar in dit geval zou hij dan regelrecht een belofte breken.
 
Als hij dat doet dan trim ik echt significant mijn positie. Musk heeft beloofd dit jaar niets te verkopen, en waarschijnlijk ook volgend jaar niet:

"I'm not selling any stock for I don’t know a quote minimum of 18 to 24 months. You can count on me — no stock sales til probably I don’t know, 2025 or something". (Twitter Spaces, 22-12-2022)

Zijn woord is niet veel waard, dat is eerder gebleken, maar in dit geval zou hij dan regelrecht een belofte breken.
Er zijn soms mensen die op 16 december in twee verschillende draadjes op het forum plechtig beloven dat ze van het forum weg blijven tot de volgende zomer ( ergens in het derde kwartaal)... en dan zijn ze er een maand later, op 19 januari al terug. ;)