Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Au, en het heeft vast niets te maken met Musk zijn absolute toondove posts op X gisteren en vandaag over joden, slavernij en meer hypersensitieve onderwerpen waar hij als zelf-verklaard persoon met Asperger weinig affiniteit voor heeft. Affijn, weer een stap verwijderd van serieus grote partijen om in Tesla te investeren. Zelfs macro kan niet tegen deze rants op X op.

Bijkopen maar weer en hopen dat Musk snel geen CEO van Tesla meer zal zijn maar een Technoking ofzo.

Oh wat gun ik Musk een team van sterke mensen die zich om hem ontfermen. Wat verschrikkelijk jammer dat hij zijn, wat mij betreft, onbetwiste genialiteit niet kan reguleren.
 
Dat is hij zeker…inmiddels ook van APEC gegooid waar hij vandaag zou spreken.

My guess, er gaan nog veel koopmomenten komen want de man gaat alleen maar extremer reageren.
 

Attachments

  • IMG_3535.png
    IMG_3535.png
    1.2 MB · Views: 17
Au, en het heeft vast niets te maken met Musk


Alle EV en duurzame energie stocks gingen zwaar in de min. Lijkt me sterk dat Musk dat ook veroorzaakt heeft.

Voor Musk’s visie op de oorlog in Gaza geeft het Friedman interview een helder en genuanceerd beeld.

Het is overigens goed mogelijk om het geweld van beide zijden te veroordelen en grote vraagtekens te stellen bij de proportionaliteit van het optreden van de IDF en kolonisten op de west-bank.

Dat maakt iemand nog geen antisemiet.
 
Last edited:
Elon brengt weer iemand in het nauw die de boel mag rechtzetten....


View attachment 991261

Heb je de post van Elon gezien?

Wellicht zijn er andere maar waarvan ik gezien had dat de herrie over was, is dat Elon vestigde dat het zomaar roepen dat het alleen maar witte mensen zijn met een privilege die zich schuldig maken aan discriminatie dat die uitspraak op zich ook een vorm van discriminatie / vooroordeel is. Dat hij daarmee een joodse organisatie te kakken zette, omdat die de uitspraak deed, maakt het nog geen antisemitisme.

Dus want Linda hier schrijft komt 1-op-1 overeen met wat Elon bevestigde.
Het gaat er niet om wie er discrimineert of met vooroordelen strooit ze zijn altijd fout.
 
Maar, let je op @Xfrank om mij er op te wijzen inclusief datum en tijdstip, ik meng mij niet meer in de discussie. Het is wat mij betreft een hopeloze zaak.

Musk heeft mensen nodig die hem tegen zijn Asperger en traumatische jeugd in bescherming nemen. Het is een genie waar we dagelijks op allerlei manieren de vruchten van plukken en tegelijkertijd is hij zeer getroubleerd. Voor dat laatste stuk heeft hij echt hulp en bescherming nodig. En helaas is het een perfect sh*t storm aangezien hij miljardenbedrijven heeft en 163+ miljoen volgers onder zijn rechterduim.

Affijn, ik hou er over op.