Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Screenshot_20231118_082736_Samsung Internet.jpg

 
Waarom zou de koers hierop naar beneden gaan?
X verdedigt freedom of speech. Een korte termijn beweging kan omlaag zijn omdat onzekerheid dan bij vele verschijnt. Op lange termijn zijn de bedrijfscijfers zo goed en is de kans op lagere rente (autoleningen) in Amerika groot, gecombineerd met de subsidies en de lage prijzen van de Model Y en 3 dat ik eerder een koersexplosie verwacht.

Je hebt al een paar keer goed gezeten met korte termijn uitspraken en proficiat daarmee, maar lange termijn is een koerscorrectie voor mij alleen een bijkoopmoment.
 
Waarom zou de koers hierop naar beneden gaan?
X verdedigt freedom of speech. Een korte termijn beweging kan omlaag zijn omdat onzekerheid dan bij vele verschijnt. Op lange termijn zijn de bedrijfscijfers zo goed en is de kans op lagere rente (autoleningen) in Amerika groot, gecombineerd met de subsidies en de lage prijzen van de Model Y en 3 dat ik eerder een koersexplosie verwacht.

Je hebt al een paar keer goed gezeten met korte termijn uitspraken en proficiat daarmee, maar lange termijn is een koerscorrectie voor mij alleen een bijkoopmoment.
Dankjewel voor de complimenten. Goed de 1 hold en de andere trade’t. Ik geloof ook zeker dat Tesla naar de maan gaat. Maar omdat ik al een paar keer mijn hele vermogen zag verdampen met wel 50% doe ik af en toe toch even uitstappen. Rollercoaster tesla.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Dankjewel voor de complimenten. Goed de 1 hold en de andere trade’t. Ik geloof ook zeker dat Tesla naar de maan gaat. Maar omdat ik al een paar keer mijn hele vermogen zag verdampen met wel 50% doe ik af en toe toch even uitstappen. Rollercoaster tesla.
Voor 1 Mill snap ik dat je dan wel wat bullshit wil schrijven.
 
  • Informative
Reactions: Nick-m
De jongens en meisjes van Media Matters zijn jokkebrokken. Dat valt daar niet onder.
Elon liegt ook vaak of retweet jokkebrokken. Ook free speech.

Ik denk dat iedereen vanaf de zijlijn wel door heeft dat Elon een koekje van eigen deeg krijgt.

En verder is X echt wel een draak van een social media platform geworden. Mijn persoonlijke account ziet veel meer ongevraagde rechtse zever, en ik heb ergens een slapende organisatie account die spontaan notificaties genereert van de meest gore rechtse trollen. Een beetje zoals je bij Youtube op een vers account na 3 klikken enkel nazi filmpjes krijgt.

Als we op dit tempo voort doen en we tegen 2040 mekaar de hersens weer inslaan, moet ik zeggen dat het een geweldig geslaagde psyop van Rusland is.
 
Elon liegt ook vaak of retweet jokkebrokken. Ook free speech

Yep die mag zich ook dan ook om de haverklap verantwoorden voor de rechtbank.

En verder is X echt wel een draak van een social media platform geworden. Mijn persoonlijke account ziet veel meer ongevraagde rechtse zever, en ik heb ergens een slapende organisatie account die spontaan notificaties genereert van de meest gore rechtse trollen. Een beetje zoals je bij Youtube op een vers account na 3 klikken enkel nazi filmpjes krijgt.

Ik werk enkel met lijsten per interessegebied en dan blijft het vrij schoon. Blijft toch een fantastisch nieuws platform met veel ruimte voor diepgang imo.

Op de ‘for you’ lijn kom ik per definitie niet. Overigens zie ik tegenwoordig zelfs op LinkedIn klimaatveranderingontkenners voorbij komen, sociale media is echt een drama idd.


psyop van Rusland


Hoogstwaarschijnlijk. Na oa de 2016 VS verkiezingen, de Brexit en het Oekraïne referendum hier in Nederland waar Rusland een hand in had verbaasd niets me meer in dat verband.
 

Hmm, de enige mogelijkheid om te investeren in XCorp is via een fonds dat Ron Baron aanbied dacht ik, maar dan krijg je er nogal wat meuk bij. XAI vind ik wel errug interessant.
Weet je ook welk fonds dat is of…?

Kwa opties voor vrijdag is het nu 230 tot 255. 240 hoogste volume.

Wie weet toch geen dip morgen. Met $235 als afsluiting vorige week dan toch wel leuk als we er eind week wat bij krijgen.
 
Weet je ook welk fonds dat is of…?

Nog niet, site van Baron is onduidelijk. Heb hier en daar de vraag uitgezet, als ik meer weet hoor je het.

Reken maar op een flinke initiële inleg. Weet ik ook niet zeker hoor, maar is niet ongebruikelijk bij dit soort funds.

Edit: Ark Venture Fund heeft wat SpaceX en X. Zie hier ook weer niet zo snel welk %.

 
Last edited:
Maar wat denken jullie? Wat zal de reactie van de koers zijn nu Elon deze stappen onderneemt?
Onrust zal bijna altijd druk op de koers leveren. Elon Musk voedt nu onrust en ik denk dat de koers naar beneden gaat. Enige vraag is hoeveel is mijn mening.

Daarom doe ik bij flinke koersdalingen bijkopen. Afgelopen zaterdag is Elon stelliger geworden en dat is misschien tegen het zere been van grote investeerders en dan heb ik het niet over Ross Gerben die zijn misgelopen positie bij Tesla probeert goed te maken bij Rivian.
 
  • Funny
Reactions: Nick-m
Ik verwacht in iedergeval maandag een daling maar als die doorzet tot eind sluiting vraag ik me af. Het CT event doet spekken totdat het er is en dan 📉 is mijn gedachten. Met de Earnings cal had ik bij opening beurs alles verkocht en een kleine short genomen. Dat was lekker. Toen deed ik het dag 2 ook en zag me winst weer verdwijnen. Les geleerd.
 
  • Informative
Reactions: Maurice1