Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Ga je ook de context van de eerst post geven?
Die was al gegeven dus hoefde ik niet meer toe te voegen. Ik gaf de tweet weer waar Musk top reageerde, de tweets weer daarvoor bieden toch geen verdere context die het verhaal veranderen?

Overigens: ik ga er geen tijd meer in steken wat de man op X gooit. Het lijkt alleen maar tot negatieve energie en dat is zonde. Wat een kick om zaterdag met de kids op de bank Starship omhoog te zien gaan, die kant van Musk wil ik graag volgen en delen. De andere kant houd ik maar buiten dit forum.
 
Last edited:
IMG_6658.jpeg
 

Mjah not so fast. Grootste gedeelte van de EV verkopen van BYD zijn kleine spotgoedkope autootjes die hier in Europa niet door de crashtests zouden komen.

Zitten echt voor het grootste deel in een compleet ander marktsegment.
 
  • Helpful
Reactions: Maurice1
Een vergelijking met Samsung is zo slecht niet.
BYD heeft toch enkele mooie auto's klaarstaan. Het interieur van de Seal is ronduit prachtig en als EV is het model ook erg geslaagd. De Song mag er ook best wezen net als de Seal U.
Verder hebben ze met de blade battery zo'n leuke troef in handen dan in dit kader 'Apple' gretig 'Samsung-producten' blijkt aan te kopen.
 
Een vergelijking met Samsung is zo slecht niet.
BYD heeft toch enkele mooie auto's klaarstaan. Het interieur van de Seal is ronduit prachtig en als EV is het model ook erg geslaagd. De Song mag er ook best wezen net als de Seal U.
Verder hebben ze met de blade battery zo'n leuke troef in handen dan in dit kader 'Apple' gretig 'Samsung-producten' blijkt aan te kopen.
Klopt als een bus, behalve toptoestellen heeft Samsung ook ruktoestellen. Dus opa die gehoord heeft op een verjaardag dat ie een Galaxy moet hebben en een low-end Galaxy ophaalt kwam soms bedrogen uit, niet meer dan 5 apps installeren etc etc.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
+5% bijna - komt dat dan door Elon zn bezoek aan Netanyahu?

Gunstige macro verwachting in de VS vwb inflatie en en renteverlaging volgend jaar.

Geheid dat de koers na donderdag weer naar beneden klettert...

Het delivery event vind overdag plaats, markt is open. Dit is uitzonderlijk voor Tesla. Ik zie het als een teken dat er ‘iets’ gaat gebeuren.
 
  • Like
Reactions: DamascuS75D