Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
57% groei in Europa:




IMG_6789.jpeg
 
Wel gek dat de EPA range van de RWD dan niet verandert. In de reacties op X wordt ook gesuggereerd dat Tesla in de VS mogelijk gebruik gaat maken van een LG-batterij ipv of naast de huidige Panasonic cellen (net als Shanghai/Berlijn). Dat zou die iets lagere EPA-range ook kunnen verklaren.
 
Wel gek dat de EPA range van de RWD dan niet verandert. In de reacties op X wordt ook gesuggereerd dat Tesla in de VS mogelijk gebruik gaat maken van een LG-batterij ipv of naast de huidige Panasonic cellen (net als Shanghai/Berlijn). Dat zou die iets lagere EPA-range ook kunnen verklaren.
Acceleratie van een RWD is heel veel lager dan van een AWD en Performance.
 
Na jouw “die €240,- zien we voorlopig niet meer” kreeg ik FOMO. Dus kocht op bij de eerste drop op €226,- gelijk in. Nu weer rood. Blijft lastig dat aandelen gedoe. Me eigen instinct heeft vaker bij het goede eind dan fout. Echter laat ik me nog teveel leiden door anderen. Iets met onzekerheid. Vandaag na DL003 voorspelling vind ik het niet zo erg. Dit jaar op na de $300?- 🚀.
Post hier weinig omdat het options gedeelde veel interessanter is.
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Lezenswaardige post van Papafox


 
  • Like
Reactions: robertvg
Zojuist een flinke pluk aandelen gekocht. Maar voor het eerst sinds lange tijd geen TSLA maar NVDA. De reden om het niet in TSLA te stoppen is mooi verwoord door Gary Black, met name de twee woorden 'no drama'. Ongelooflijk wat zou TSLA de lucht in schieten wanneer al die drama er niet was.
 

Attachments

  • Scherm­afbeelding 2024-01-10 om 19.40.14.png
    Scherm­afbeelding 2024-01-10 om 19.40.14.png
    99.5 KB · Views: 11