Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Blijf jij trouw aan je Classic - versie 09/2017

Blijf jij trouw aan je Classic - versie 09/2017

  • ja, én ik blijf onvoorwaardelijk trouw aan mijn eerste liefde. Classic for ever.

    Votes: 23 41.1%
  • ja, maar ik ben aan het flirten met een jonger model. als de klik er is, verander ik.

    Votes: 7 12.5%
  • neen, ik heb mijn classic ingeruild voor een fris model - éénmalig.

    Votes: 12 21.4%
  • neen, en ik heb al meerdere malen van partner gewisseld.

    Votes: 4 7.1%
  • neen, maar de situatie is ingewikkeld. Een menage-a-trois, quoi

    Votes: 5 8.9%
  • niet echt, ik ben gevallen voor een frisser modeltje, maar kon geen afscheid nemen van de classic

    Votes: 5 8.9%

  • Total voters
    56
This site may earn commission on affiliate links.

S-19910

Driving Model-S #19910
Aug 13, 2013
7,138
6,305
Grobbendonk, Belgium
Zoals in het oude draadje terecht opgemerkt werd, het keuze menu was te beperkt.
Bovendien is ook gebleken dat de eeuwige liefde soms toch niet bestand bleek tegen nieuwe verleidingen.

Daarom een nieuwe poll.
Uiteraard enkel antwoorden als je éérste Tesla een classic Model-S was - thx.
 
Je kan ook terug naar de Classic. Of toch iets dat erg op een P85 lijkt : een 75 RWD met een acceleratie van 4.6s (P85 was 4.5s)... Met een beetje geluk misschien zelfs met een 85 kWh batterij.

Volgens dit artikel van Electrek is 't volgende week gedaan met die 'nieuwe Classic' (met dank aan @Phil_BE voor de link). Alleen nog maar AWD :(.

Wie dus zo'n Classic wil (met opzettelijk een zo laat mogelijke productie - je weet immers nooit wat komt na 26 oktober), zal dit week-end moeten klikken!

Luxeproblemen, luxeproblemen....
 
Last edited:
FF hè, waarom kun je bij de vote list niet meer zien wie er gestemd hebben en nog belangrijker waarom is de menage-a-trois nu weet vet gedrukt? :confused:
Je kan ook terug naar de Classic. Of toch iets dat erg op een P85 lijkt : een 75 RWD met een acceleratie van 4.6s (P85 was 4.5s)... Met een beetje geluk misschien zelfs met een 85 kWh batterij.

Volgens dit artikel van Electrek is 't volgende week gedaan met die 'nieuwe Classic' (met dank aan @Phil_BE voor de link). Alleen nog maar AWD :(.

Wie dus zo'n Classic wil (met opzettelijk een zo laat mogelijke productie - je weet immers nooit wat komt na 26 oktober), zal dit week-end moeten klikken!

Luxeproblemen, luxeproblemen....
link werkt niet........
 
FF hè, waarom kun je bij de vote list niet meer zien wie er gestemd hebben en nog belangrijker waarom is de menage-a-trois nu weet vet gedrukt? :confused:

1. niet meer zien wie gestemd heeft : weet ik niet, ik had aangeduid dat je zelfs zonder te stemmen de votes kon zien:confused:
2. vet is wat jouw vote was. :rolleyes:


en leuk te zien dat de classics-lovers nog steeds goed vertegenwoordigd zijn.