Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Blijf jij trouw aan je Classic - versie 09/2017

Blijf jij trouw aan je Classic - versie 09/2017

  • ja, én ik blijf onvoorwaardelijk trouw aan mijn eerste liefde. Classic for ever.

    Votes: 23 41.1%
  • ja, maar ik ben aan het flirten met een jonger model. als de klik er is, verander ik.

    Votes: 7 12.5%
  • neen, ik heb mijn classic ingeruild voor een fris model - éénmalig.

    Votes: 12 21.4%
  • neen, en ik heb al meerdere malen van partner gewisseld.

    Votes: 4 7.1%
  • neen, maar de situatie is ingewikkeld. Een menage-a-trois, quoi

    Votes: 5 8.9%
  • niet echt, ik ben gevallen voor een frisser modeltje, maar kon geen afscheid nemen van de classic

    Votes: 5 8.9%

  • Total voters
    56
This site may earn commission on affiliate links.
Leasebijtellingvriendelijk.nl

Had snel door dat de bijtelling flink omhoog ging voordat het in de markt echt bekent was, denk dat dat heeft bijgedragen aan een goede prijs. Dit was januari 2018

December 2017 een MS P85 van 09/2013 gekocht bij Leasbijtellingsvrij voor 64k, na 11 maanden ingeruild bij Tesla voor 46k.

Voelt tot op heden nog steeds een soort pijn in mijn arie.
 
Last edited:
Ik had geen keuze, bijtelling word zo hoog in 2019 dat een nieuwe een nobrainer was.

Nagedacht over behouden (prive) maar de verkoop prijs was zo goed dat ik hem heb laten gaan
Hier hetzelfde. Na 5 jaar op 0% bijtelling gaat ze terug naar Tesla voor een nieuw exemplaar met nu 4% bijtelling. Eveneens doordat ze bij Tesla meer geven dan ik privé wil doen.
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Mijn Model S van dec 2013 met 109 K km, in zeer mooie staat, ingeruild bij Tesla op de Model 3 welke in feb ‘19 komt.
Eerste verre rit, 1000 Miles door Schotland voor april al geboekd. O let the joy fill my brain again.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Er zijn er nog meer hoor... vond de configuraties van de 3 (= de prijzen) wat te gortig voor een tweede auto voor 5K tot 7K km per jaar... Net ook de open haard functie ontvangen - wel lekker met dit weer -;)
 

Attachments

  • IMG_5684.jpg
    IMG_5684.jpg
    40.7 KB · Views: 59
leasebijtellingvriendelijk is wel een heel bijzonder 'autobedrijf'. Ze hebben helemaal geen auto's, ze zijn een soort automakelaar. Je gaat er met je auto heen, ze fotograferen de auto en verkopen hem voor je. En ze lijken goedkoop, maar dat zijn ze dus kennelijk niet echt. Althans niet voor mij als particulier.
Ik vond mijn Tesla 10 K goedkoper bij een gewone garage als marge auto.
 
leasebijtellingvriendelijk is wel een heel bijzonder 'autobedrijf'. Ze hebben helemaal geen auto's, ze zijn een soort automakelaar. Je gaat er met je auto heen, ze fotograferen de auto en verkopen hem voor je. En ze lijken goedkoop, maar dat zijn ze dus kennelijk niet echt. Althans niet voor mij als particulier.
Ik vond mijn Tesla 10 K goedkoper bij een gewone garage als marge auto.
Leasebijtellingvriendelijk bepaalt niet zelf de vraagprijs, dat doet de eigenaar.
Als de prijs te hoog is zal Leasebijtellingvriendelijk de eigenaar wel adviseren wat omlaag te gaan met de prijs.
 
Nou, vijf jaar na de laatste reactie toch maar een nieuwe reactie... Ik ben nog steeds trouw aan mijn Model S van november 2013, nu 243.000 kilometer, nog nooit zo'n goede auto gehad! In 2018 privé overgenomen en de zakelijke kilometers met €0,19 gedeclareerd. Vlak voor de 8 jaar garantie begaf de HV accu het en ik kreeg een refurbished exemplaar. Vind het nog steeds een ideale betrouwbare auto.
 
Nou, vijf jaar na de laatste reactie toch maar een nieuwe reactie... Ik ben nog steeds trouw aan mijn Model S van november 2013, nu 243.000 kilometer, nog nooit zo'n goede auto gehad! In 2018 privé overgenomen en de zakelijke kilometers met €0,19 gedeclareerd. Vlak voor de 8 jaar garantie begaf de HV accu het en ik kreeg een refurbished exemplaar. Vind het nog steeds een ideale betrouwbare auto.
Krijgt jouw 2013 Model S nog Update waarbij er nieuwe functies worden toegevoegd? Of alleen 'kleine verbeteringen'?
 
Ik heb nog MCU1, en heb al heel lang geen update zien langskomen. Maar het is nog heel veel langer geleden dat er een update langskwam die iets toevoegde aan de bestaande functionaliteit.
Wij kregen paar maanden geleden een kaart update. Kan mij no herinneren dat ik die bij de Volvo en ford moest kopen en dan was de data al verouderd. 😅