Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Brand alarm waar Tesla staat

This site may earn commission on affiliate links.
Dag iedereen,

Misschien moet ik de oorzaak ergens anders zoeken.
Deze morgen gaat plots de rookmelder af in de garage waar mijn Tesla Model 3 staat. Hij was niet aan het opladen maar wel aangesloten aan de muur connector. Hij is/was trouwens bezig met een software update. Temp in de wagen was 19°C.
Volgens mijn vrouw is dit ook al eens in augustus gebeurd maar toen was ik er zelf niet.

Ik ruik niets verdachts, hoor ook niets. Kan ook aan de rookmelder liggen maar vraag me af of er nog mensen dit meegemaakt hebben ?

cheers,
V
 
Misschien moet ik de oorzaak ergens anders zoeken.
Deze morgen gaat plots de rookmelder af in de garage waar mijn Tesla Model 3 staat. Hij was niet aan het opladen maar wel aangesloten aan de muur connector. Hij is/was trouwens bezig met een software update. Temp in de wagen was 19°C.
Volgens mijn vrouw is dit ook al eens in augustus gebeurd maar toen was ik er zelf niet.

Ik ruik niets verdachts, hoor ook niets. Kan ook aan de rookmelder liggen maar vraag me af of er nog mensen dit meegemaakt hebben ?

cheers,
V

Het is waarschijnlijk CO (koolmonoxide) melder. CO ruik je niet.

Hoe oud is de rookmelder? De meeste CO melders hebben een maximale levensduur. De verloopdatum staat meestal wel ergens vermeld. Indien verlopen, nieuwe kopen :)
 
  • Funny
Reactions: MDHopper
Dag iedereen,

Misschien moet ik de oorzaak ergens anders zoeken.
Deze morgen gaat plots de rookmelder af in de garage waar mijn Tesla Model 3 staat. Hij was niet aan het opladen maar wel aangesloten aan de muur connector. Hij is/was trouwens bezig met een software update. Temp in de wagen was 19°C.
Volgens mijn vrouw is dit ook al eens in augustus gebeurd maar toen was ik er zelf niet.

Ik ruik niets verdachts, hoor ook niets. Kan ook aan de rookmelder liggen maar vraag me af of er nog mensen dit meegemaakt hebben ?

cheers,
V
Veel stof in de garage? Ventilatoren die tijdens het updaten even aanslaan?