Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E-rally (powered by Athlon) op 17 mei 2014

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was er niet bij, zou volgende keer HEEL GRAAG willen deelnemen, maar ik geef toe dat ik een beetje bezorgd begin te worden door de opmerkingen over onverharde wegen en het moeten gebruiken van de hoogste stand van de air suspension (ik heb standaard suspension namelijk).

Ik heb mee gedaan en ik heb ook standaard suspension. De onverharde wegen waren absoluut geen probleem, eerder een leuke uitdaging. Als een wagen van 100K+ niet tegen een beetje zand, hobbels en een beetje modder kan dan vraag ik me af of die wel de 100K waard is. Het is geen race dus met rustig navigeren was er absoluut niets aan de hand en met de fantastische traction control waren de paar glibberige stukken geen probleem
 
Ik heb mee gedaan en ik heb ook standaard suspension. De onverharde wegen waren absoluut geen probleem, eerder een leuke uitdaging. Als een wagen van 100K+ niet tegen een beetje zand, hobbels en een beetje modder kan dan vraag ik me af of die wel de 100K waard is. Het is geen race dus met rustig navigeren was er absoluut niets aan de hand en met de fantastische traction control waren de paar glibberige stukken geen probleem


+1 en zonder traction control vond ik het nog veel leuker !
 
+1 en zonder traction control vond ik het nog veel leuker !
+1 :rolleyes:
image.jpg
 
voor-inschrijvingen E-Rally 2015.

er komen wat vragen mbt de factuur.

het E-Rally-organisatieteam bestaat uit enkele enthousiaste vrijwilligers.
we hebben (nog) geen gestoomlijnde, geautomatiseerde administratie.


Als alles goed gaat, krijg je op het scherm een melding ter bevestiging van je inschrijving.
De factuur volgt dan enkele dagen later.
( de facturen worden met de hand gemaakt ).
 
Ook met de Roadster heb ik geen problemen met zandpaden echter zou ik wel graag dan een reeel tijdschema zien. Die bospaden met de Roadster met een gangetje van 10 km is genieten, maar met 40km per uur vallen mijn vullingen uit mijn kiezen. Nu moest ik na een bospad als een waanzinnige bijtrappen om het tijdschema weer op te kunnen pakken.
 
voor-inschrijvingen E-Rally 2015.

er komen wat vragen mbt de factuur.

het E-Rally-organisatieteam bestaat uit enkele enthousiaste vrijwilligers.
we hebben (nog) geen gestoomlijnde, geautomatiseerde administratie.


Als alles goed gaat, krijg je op het scherm een melding ter bevestiging van je inschrijving.
De factuur volgt dan enkele dagen later.
( de facturen worden met de hand gemaakt ).
Dank je Dirk! Ik ga dit uiterlijk maandag regelen, ben even een paar dagen weg. Maak je niet ongerust dus, die factuur volgt echt wel :)
 
En als sommige forumleden een onbeheersbare drang tot storten hebben, op IBAN NL11RABO0157330753 tnv Stichting E Rally kan je alles kwijt wat je niet tot Seth facturen maakt wil houden. Zet er 'extra donatie JDI' bij en we sturen het fiscaalvriendelijk door naar JustDiggit.

Zo helpen we je graag die periode tot de volgende E Rally en veiling door !