Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De E Rally ten bate van Just Diggit op 28 mei 2016 - ondersteund door trouwe support

This site may earn commission on affiliate links.
image.png
Dan ben je zeker de eerste die finisht...de rest start namelijk een dag later ;)

????
 
?
Ben je van plan 13 uur te verliezen onderweg?
Maar serieus, 354 dagen na vandaag is het de 19e. Tel maar mee.

Klopt helemaal Rick, de app van Eventbrite en die van mij tellen dagen van 24 uur.
En tot de start duurt het dan 354 dagen en nog een kleine 14 uur.

Wij tellen al veel sneller in dagen, morgenvroeg is voor ons al weer een dag later.

Dus Ik heb vanavond gelijk maar weer ingeschreven voor de 4e editie, nog 355 nachtjes slapen en we gaan om een uur of 10 's-morgens weer van start ;)
 
  • Funny
Reactions: Rick A.
Tip voor de volgende keer: monteer je iphone op je dashboard en gebruik daar een rally teller app op om de km's te registeren. Is makkelijker te resetten dan de dagteller in de Tesla.
(ik had een loaner, en dus geen houder voor de iphone. Dit jaar dus veel tussen instellingen scherm en kaartweergave moeten switchen)
Wij hebben het gedaan op de onderste dagteller in het Controls scherm. Wel na een tijdje een handmatige correctie toegepast als we weer eens een stukje route touristique hadden gepakt. Ging prima.
 
Net ingeschreven voor 2017 :)

Was weer super dit jaar! Strak georganiseerd en het Tesla Team Amsterdam heeft de lat nog hoger gelegd.

Wij zijn blij met onze voortgang: 8? -> 66 -> 16 en 11 bij de pilonenproef.
En bijna geen ruzie onderweg :)))))