Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De nieuwe roadster

This site may earn commission on affiliate links.
Power + een grote batterij om die piekstroom te leveren !

Tenzij je het niet erg vindt dat aan het einde van de avond de batterij 'kapot' is. Dan kan je hoge Coulombs prima trekken uit standaard li-ion voor die paar sprintjes. Dat is volgens mij wat er gebeurd is gisterenavond. Uiteindelijk duurt het nog 3 jaar eer dit ding er is. Elon kennende kondigt ie niet aan wat er vandaag mogelijk is, maar wat er dan mogelijk is. Is altijd al zo geweest. Vaak kondigt ie dingen aan die zelfs dan nog niet mogelijk zijn...
 
  • Like
Reactions: FVO
Ja maar, ja maar, emotie...! :rolleyes::D
Emotie is ook je kop in het zand steken. Ik heb een aantal smakelijke 8-cilinder Audi's gehad. Daar werd ik toen mee voor vol aangezien.
En dat voelde ook zo. Toen ik in 2009 de eerste Model S zag veranderden mijn emoties op slag. In april 2011 bestelde ik mijn eerste Model S. Langzamerhand voltrok zich in mij een totale omslag. Het rijden in een Model S heeft mij nooit meer een moment doen verlangen naar die dikke V8.
Ik denk dat veel eigenaren van die supersport wagens die auto's ook gekocht hebben omdat ze qua prestaties aan de top staan. Dat is nu verleden tijd. Daarnaast is de nieuwe Roadster ook nog eens heel fraai.
Mijn inschatting is dat er heel wat minder van die exclusieve auto's verkocht zullen worden als de Roadster eenmaal beschikbaar is.
 
Screenshot_20171118-203034.png
Tesla zou toch beter specificeren dat deze prijs ex BTW is.
 
Ja, met die TVR kun je nu echt niet meer buiten komen hé:p

Hoe lang zou het duren totdat de eerste 1.000 roadsters (founders edition) allemaal zijn gereserveerd? Niet lang denk ik. 2 maanden?

Zou het geen goed idee zijn om er eentje met een paar man/vrouw hier samen te kopen ?
Eentje(of méér bij succes:cool:) in time-sharing dus.
Uiteindelijk is het toch geen/niet echt een daily driver.
Er zijn voldoende voorbeelden, we zullen wel ergens een bestaand systeem kunnen 'kopiëren'.
 
  • Like
Reactions: FVO